کد خبر: 1221792
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
امیر قلعه نویی به ملی‌پوشان تاکید کرده که تحت هیچ شرایطی ترکمنستان را در خانه‌اش دست کم نگیرند.

جوان آنلاین: سرمربی تیم ملی خوب می‌داند که ترکمنستان در خانه و مقابل تماشاگران خودی از انگیزه‌های بیشتری برخوردار است.

به گزارش فارس، از طرفی در این قبیل مسابقات همیشه خطر دست کم گرفتن حریف توسط بازیکنان وجود دارد. به همین خاطر قلعه‌نویی از ملی پوشان خواسته با تمام قوا در عشق آباد بازی کنند و پیروزی پرگل دیگری را مقابل ترکمنستان به ثبت برسانند.

در همین راستا شنیده می‌شود قلعه نویی قصد دارد مثل بازی رفت تیمش را با روش هجومی راهی میدان کند و احتمال بازی کردن مهدی قایدی به جای سردار آزمون هم زیاد است.

قلعه نویی می‌خواهد بعد از سال‌ها طلسم پیروز نشدن تیم ملی ایران در ترکمنستان را بشکند و در عین حال رکورد خوب پیروزی‌های خود در تیم ملی را افزایش دهد.

امیر قلعه‌نویی از بدو حضور در تیم ملی ایران بیش از ۱۰ پیروزی به دست آورده و به دنبال ثبت یک پیروزی دیگر در بازی با ترکمنستان است.

او خوب می‌داند که بازی در عشق آباد کمی سخت‌تر از تهران است و به همین دلیل صحبت‌های لازم را با شاگردانش انجام داده و آن‌ها را برای ۹۰ دقیقه مبارزه جانانه آماده کرده است.

تیم ایران در صورت تکرار پیروزی مقابل ترکمنستان به حفظ صدر نشینی در گروه خود امیدوار می‌شود. گروهی که تیم‌های ازبکستان و هنگ کنگ هم در آن حضور دارند و برای رسیدن به مرحله بعدی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی تلاش می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار