کد خبر: 1221712
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از بررسی میزان آمادگی و نحوه خدمت رسانی به مسافران نوروزی در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد و گفت: پایتخت برای پذیرش مهمانان و مسافران نوروزی آمادگی دارد.

جوان آنلاین: حامد یزدی مهر روز دوشنبه از تداوم اجرای طرح «استقبال ایمن مدیریت بحران از بهار» در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: میزان آمادگی و نحوه خدمت رسانی ستاد سفر‌های نوروزی در مبادی ورودی و خروجی استان تهران در راستای اجرای این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به اینکه تمام تلاش و کوشش حوزه مدیریت بحران در امر نظارت بر فعالیت دستگاه‌ها، خدمت رسانی حداکثری به مردم است، افزود: همه برنامه ریزی‌ها حول این محور است که یک نوروز ایمن و بدون چالش برای هموطنان عزیز و مسافران داشته باشیم.

یزدی مهر ادامه داد: هدف از حضور در مبادی ورودی و خروجی پایتخت اینکه به صورت حضوری و چهره به چهره میزان رضایتمندی مردم از خدمات نوروزی و انتظاراتی را که دارند، مورد بررسی قرار دهیم.

وی به بازدید از فعالیت‌های واحد‌های پلیس راه، امداد و نجات هلال احمر، اورژانس، راهداری، میراث فرهنگی و گردشگری، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دیگر بخش‌های ستاد سفر‌های نوروزی مستقر در محور‌های ارتباطی تهران اضافه کرد: ارائه تمام خدمات، مورد ارزیابی کارشناسان قرار گرفته و فرم‌های ارزیابی تکمیل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران یادآور شد د: ارزیابی نحوه خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات عید و موج دوم سفر‌های نوروزی ادامه دارد.

طبق اعلام دبیر شورای ترافیک استان تهران، تعداد ۳۴۲ هزار و ۳۶۶ مسافر نوروزی به این استان وارد یا خارج شدند که از این تعداد ۱۸۳ هزار و ۱۳۳ مسافر ورودی هستند.

ابوالفضل دربانی با اشاره به بیشترین حجم خروج مسافر از استان تهران افزود: این آمار از آغاز طرح نوروزی (۲۴ اسفند پارسال تا چهارم فروردین امسال) ثبت شده است.

وی اظهار کرد: بیشترین آمار خروج مسافران در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ثبت شده که تعداد آن ۴۴ هزار و ۵۳۴ نفر بوده است.

دربانی در ادامه با اشاره به آمار اعلام شده در تعداد ورود و خروج مسافرین به استان تهران گفت: طبق آمار اعلام شده از سوی راهداری استان، این تعداد مسافر از حوزه‌های پایانه‌های اتوبوس، مینی بوس و تاکسی‌های که زیر نظر اداره کل راهداری و حمل و نقل درون جاده‌ای انجام وظیفه می‌کنند، جابجا شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار