کد خبر: 1217121
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
محمدمهدی عبدخدایی، دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام در غرفه گروه رسانه‌ای جوان:
دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام گفت: ایران امروز تنها کشور آزادی است که حکومت اسلامی، دولت اسلامی و جمهوری اسلامی را در دنیا فریاد می‌زند.
سمانه صادقی

جوان آنلاین: محمدمهدی عبدخدایی، دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام با حضور در غرفه گروه رسانه‌ای جوان در نمایشگاه مطبوعات گفت: ایران امروز تنها کشور آزادی است که حکومت اسلامی، دولت اسلامی و جمهوری اسلامی را در دنیا فریاد می‌زند.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام گفت: امروز که می‌بینیم نسل جوان ما آن استقبال را از حکومت اسلامی کمتر دارند، برای این است که این مسئله برای آن‌ها خوب توضیح داده نشده است. نسل جوان ما نمی‌داند روزی که شاه از ایران رفت طبق آمار جمعیت ایران ۳۲ میلیون نفر، درآمد ارزی ایران ۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار و هر انس طلا ۶۰ دلار بوده است. اما امروز جمعیت ایران به بیش از هشتاد میلیون نفر رسیده است.

وی افزود: دلار اگر در گذشته سالانه یک و نیم درصد تورم داشت، امروز تورم چند برابری پیدا کرده است. هر اونس طلا امروز ۲۰۰۰ دلار است. اگر آن زمان ۶ میلیون بشکه نفت صادر می‌شد، امروز یک میلیون و دویست بشکه در روز صادر می‌شود. آن هم بخاطر اینکه از طرف امریکا محاصره اقتصادی هستیم.

عبدخدایی با بیان اینکه ما امروز تنها کشوری هستیم که دربرابر یک قدرت جهنمی ایستاده ایم گفت: لذا ما همچنان در مسیر اجرای حکومت اسلامی هستیم و هنوز بعد از ۴۵ سال به آنچه در پی اش بودیم نرسیده ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار