کد خبر: 1216881
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹
با هماهنگی معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی؛
با هماهنگی معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه‌های آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‌المللی نجف اشرف معرفی شد.
سیده سمیه ناصری

نمایشگاه بین‌المللی نجف اشرف به عنوان بزرگترین رویداد حوزه کتاب و نشر کشور عراق از 19 بهمن ماه با حضور ریاست جمهوری کشور عراق افتتاح شد و به مدت 10 روز ادامه یافت.
 این نمایشگاه با حضور کشورهای مختلف فعال در حوزه کتاب و انتشارات همچون لبنان، مصر، سوریه و کشورهای حاشیه خلیج تدارک دیده شده است.
از جمله فعالیت هایی که با همکاری معاونت امور بین الملل آستان قدس رضوی و رایزنی جمهوری اسلامی ایران در عراق رخ داد، برپایی غرفه‌ معرفی دانشگاه‌های ایران و از جمله آستان قدس رضوی بود که در همین راستا دانشگاه‌ علوم اسلامی رضوی و  دانشگاه‌ بین‌المللی امام رضا(ع) در این غرفه در قالب میزی اختصاصی همراه با ارائه بروشور و آثار چاپ شده دانشگاه به مخاطبان، به معرفی فعالیت‌های علمی و پژوهشی و منشورات خود پرداختند.
شایان ذکر است، این اتفاق برای اولین بار رخ داده است و برای جذب دانشجوی عراقی و معرفی ظرفیت های علمی و پژوهشی آستان قدس رضوی برای توسعه ارتباطات در حوزه های دانشگاهی فرصت خوبی را فراهم آورده است.

 

برچسب ها: خبر ، مشهد ، آستان قدس رضوی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار