کد خبر: 1209227
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
مدیر عامل آبفای استان اصفهان خبرداد:
اصفهان - در سال جاری رشد ۶۶ درصدی نظام آراستگی محیط کار با هدف بهبود بهره وری و افزایش کارآیی در مناطق آبفای استان اصفهان تحقق می یابد.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین مدیر عامل آبفای استان اصفهان با اشاره به شعار سال شرکت که جهادخدمت رسانی، بهره وری و هم اندیشی سازمانی است، اعلام کرد: در حال حاضر نظام آراستگی محیط در ۱۵ منطقه آبفای استان اجراء شده است که با هدف ارتقاء روحیه کاری و رضایتمندی شغلی، آراستگی محیط کار در ۱۰ منطقه دیگر نیز به زودی در دستور کار قرار می گیرد.

حسین اکبریان بر لزوم تلاش برای ایجاد زمینه های لازم در جهت اجرای نظام آراستگی محیط کار برای ایجاد بهره وری حداکثری تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: نظام آراستگی محیط کار یکی از روش‌های ابتدایی ارتقای کارکنان است که با وجود سادگی و با کمترین هزینه، نتایج شگرفی در بهبود بهره‌وری در پی خواهد داشت. بر این اساس ضرورت دارد با امکانات و ابزار لازم و روش های علمی و صحیح، زمینه های لازم برای پیاده سازی نظام آراستگی محیط که به بهره وری و رشد سازمانی منجر خواهد شد بیش ازگذشته عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری نظام آراستگی محیط کار در ۱۰ منطقه دیگر با استفاده از روش فرایند واکاوی سلسله مراتبی که  یکی از روش‌های تصمیم‌گیری است  پیاده می شود اظهار داشت:  هم اکنون فرایند واکاوی سلسله مراتبی یکی از روش‌های پرکاربرد برای رتبه‌بندی و تعیین اهمیت عوامل است، بنابراین آبفای استان اصفهان در گام دوم پیاده سازی نظام آراستگی محیط کار  اولویت مناطقی را که باید نظام آراستگی در آنجا پیاه شود از طریق این روش تعیین می کند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان به شاخص هایی که برای اجرای نظام آراستگی در محیط به آن پرداخته می شود اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: سرانه فضای کار افراد در ساختمان، وسعت منطقه، وضعیت منابع مالی، تعداد کارکنان، جمعیت تحت پوشش انشعابات آب و فاضلاب، میزان تاسیسات آب و فاضلاب در منطقه، موقعیت جغرافیایی منطقه و اقلیم آب و هوایی منطقه  از مهمترین عواملی هستند که در اجرای گام دوم نظام آراستگی محیط کار مد نظر قرار می گیرد.

اکبریان در ادامه به تایید مجدد گواهی نامه نظام آراستگی محیط کار در ۱۵ منطقه پرداخت و اظهار داشت: در سال جاری علاوه بر  تایید مجدد گواهی نامه نظام آراستگی محیط کار در ۱۵ منطقه آبفای استان از سوی نهادهای ذیصلاح، بازنگری استانداردهای نظام آراستگی محیط کار نیز در دستور کار قرار دارد چرا که  استانداردها و فعالیت های تعریف شده در این نظام نامه  منجر به محیط کار  مرتب، پاکیزه، زیبا، دلپذیر، خلاق و ایمن می شود که در نهایت ارتقای بهره وری و تعالی سازمانی را به دنبال دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار