کد خبر: 1208277
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
مدیر عامل آبفای اصفهان :
اصفهان - مدیر عامل آبفاب اصفهان گفت :با هدف خدمت رسانی و ارتقا توسعه پایدار، در 9 ماهه سال جاری، 29 هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در سطح استان اصفهان نصب شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه رشد جمعیت و توسعه ی شهرها و روستاها نیاز به نصب و واگذاری انشعابات آب و فاضلاب را به دنبال دارد گفت: در 9 ماه گذشته، بیش از 16 هزار فقره انشعاب آب و حدود 13 هزار فقره انشعاب فاضلاب در سطح استان نصب شده است.

حسین اکبریان افزود: در این مدت تنها در کلان شهر اصفهان حدود 3 هزار فقره انشعاب آب و 3 هزار فقره انشعاب فاضلاب نصب شده است.

وی تعداد کل انشعابات نصب شده آب استان را 1 میلیون و 468 هزار فقره عنوان کرد و گفت: 99.6 درصد جمعیت شهری و روستایی استان اصفهان تحت پوشش خدمات آب قرار دارند.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره آبفای استان اصفهان تعداد کل انشعابات نصب شده فاضلاب شهری و روستایی را حدود 744 هزار فقره عنوان کرد و افزود: انشعابات نصب شده در استان اصفهان 9 درصد کل کشور را شامل می شود، همچنین 41 شهر در استان اصفهان دارای انشعاب فاضلاب هستند که 12 درصد کل کشور را شامل می شود و 5 روستای استان نیز دارای تاسیسات فاضلاب هستند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار