کد خبر: 1190362
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
قدردانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از شرکت گاز استان اصفهان؛
اصفهان - مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: با بهینه‌سازی 262 موتورخانه واحدهای مرتبط با صنعت گردشگری و هتل‌ها در استان اصفهان از سوی شرکت گاز این استان، مصرف گاز در این بخش‌ تا 40 درصد کاهش یافته است.

 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین ابوالقاسم عسکری، با بیان اقدامات صورت گرفته از سوی این شرکت در زمینه بهبود کیفی صنعت گردشگری، گفت: شرکت گاز استان اصفهان تاکنون موفق به بهینه‌سازی 262 واحد موتورخانه مراکز گردشگری و سامانه‌های مرتبط با توسعه گردشگری در استان شده و از این رو خوشحالیم که سهم کوچکی در ارتقاء کیفی صنعت گردشگری کشور داریم.

وی ادامه داد: با بهینه‌سازی موتورخانه این واحدها، مصرف گاز و انرژی در بیش از 130 هزار متر مربع از هتل‌های استان اصفهان بهینه شده است.

عسکری با بیان این‌که وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تاکید و توجه زیادی به مقوله بهینه‌سازی و ارتقاء کیفی مصرف انرژی در واحدهای مرتبط با صنعت گردشگری دارند، گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت‌گرفته در زمینه بهینه‌سازی مصرف گاز و انرژی در این واحدها؛ اعم از هتل‌ها و مراکز گردشگری و ...، تا 40 درصد مصرف گاز در این اماکن کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در ادامه، اذعان داشت : طبیعتاً کاهش مصرف گاز در کنار کاهش تعرفه گازبهای این مراکز که با همت وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و همراهی مجلس و دولت رقم خورده، نقش بسزایی در بهبود تراز اقتصادی و ارائه خدمات در صنعت گردشگری دارد.

وی در پایان، با اشاره به تلاش کارکنان این شرکت در اجرای طرح‌های بهینه‌سازی گاز، گفت: از تلاش‌های ارزشمند یکایک همکاران در شرکت گاز استان تقدیر و تشکر می‌کنم؛ چراکه به واسطه این تلاش توانستیم با بهینه‌سازی 14 هزار واحد موتورخانه، رتبه اول بهینه‌سازی موتورخانه‌های کشور را به خود اختصاص دهیم.

گفتنی است در پایان این مراسم و در راستای تلاش برای بهینه‌سازی بیشتر در استان، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اهداء لوح تقدیر به مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از این شرکت قدردانی کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار