کد خبر: 1189752
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان خبر داد:
اصفهان - مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از صدور بیش از هزار پروانه ساختمانی با سامانه اصنو خبر داد.

خبرنگارجوان آنلاین منیژه عرفان منش - امید علی‌اصغری، اظهارداشت: کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی، غیرحضوری شدن فرایند صدور پروانه، حذف امضاهای طلایی، شفافیت در هزینه‌های پرداختی و پرداخت الکترونیک هزینه‌های پروانه ساختمان از اهداف طرح شهرسازی الکترونیک است.

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به آمار صدور پروانه ساختمانی در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان افزود: در سامانه سرا ۸ تعداد ۴۹۴ و در سامانه اصنو تعداد ۱۹۲۹ پروانه ساختمانی صادر شده است.

وی با اعلام اینکه آمار نقل و انتقال دفاتر پیشخوان شامل استعلامات ثبت شده به تعداد ۲۱ هزار و ۲۴۹ و استعلامات صادر شده ۱۶ هزار و ۷۹۷ است، گفت: آمار پشتیبانی فنی شهروندان در سامانه اصنو ۳ هزار نفر، اخبار درج شده در رسانه‌های ویژه این سامانه ۲۲ خبر و آمار پاسخگویی برخط ۶۱۲۲ مورد بوده است.

علی اصغری با اشاره به برگزاری جلسات فنی و تخصصی در این خصوص افزود: این جلسات شامل حضور در جلسات کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر، برگزاری هشت جلسه کمیته اجرایی شهرسازی الکترونیک، ۱۶ جلسه حذف فیزیک پرونده در مناطق پانزده‌گانه و ستاد، ۱۰ جلسه پیرامون موضوعات سازمان آتش‌نشانی و ۱۲ جلسه هماهنگی با اداره درآمد شهرداری است.

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کاربران در مناطق پانزده‌گانه، حذف فیزیکی پروانه‌ها، آموزش گام به گام کاربران آتش‌نشانی، آموزش کارشناسان بازدید دفاتر پیشخوان، پیش‌نویس، اسکن و بایگانی و آموزش نیروهای جدید دفاتر پیشخوان انجام شده است.

وی با اشاره به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: در این خصوص سناریونویسی فرمول‌های درآمد، هماهنگی آموزش و اجرای بند «ت» تبصره ۶ قانون در سامانه اصفهان من، اجرای فاز دوم وب‌سرویس نظام مهندسی ساختمان و برگزاری جلسات فنی سامانه پیمانه-سیگما، خرید سامانه میزیتو برای مدیریت گردش کار و پیاده‌سازی فرمول درآمد و عوارض نوسازی انجام شده است.

علی اصغری از ارتباط با سایر ادارات مرتبط با سامانه اصنو خبر داد و گفت: این سازمان‌ها شامل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، شرکت پست برای ایجاد کد پستی در واحدهای آپارتمانی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای بافت تاریخی، سازمان تنظیم مقررات رادیویی و پلیس فتای این استان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار