کد خبر: 1189744
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان:
اصفهان - آبفای استان اصفهان با ارائه یک چالش، مرتبط با حوزه بهره برداری و توسعه آب، در نخستین دوره رقابت های هوش مصنوعی که همزمان با برگزاری پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی برگزار گردید، شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان  گفت: آبفای استان اصفهان با چالش «خوشه بندی دمایی و تقویمی و استخراج رابطه هر خوشه با تغییرات الگوی مصرفِ روزانه در طول سال با استفاده از تکنیک های هوش مصنوعی، با هدف پیش بینی تقاضای آب میان مدت (7 روزه) در شبکه های آبرسانی» در این رویداد شرکت نمود.

کاظم جعفری با بیان اینکه رقابت های هوش مصنوعی (IAI) توسط بنیاد نخبگان اصفهان و در راستای به کارگیری هوش مصنوعی در حل چالش ها و مسائل واحدهای اقتصادی، مدیریتی، خدماتی و درمانی ویژه شهر اصفهان برگزار گردید، گفت: آبفای استان اصفهان پس از بررسی های لازم این چالش را معرفی و برای شرکت کنندگان تبیین کرد.

وی در خصوص خروجی های مورد انتظار این چالش افزود: جدول ضریب تغییرات تقاضای آب شرب در مقابل تغییرات دما و پارامترهای تقویمی مانند ایام هفته، مناسبت ها، تعطیلات و غیره نسبت به مقدار میانگین و همچنین پیش بینی میزان تقاضا بر اساس تقویم و دما برای یک شهر خاص در خروجی های ارائه شده این چالش مورد انتظار است.

معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان خاطر نشان ساخت: ۵۰ شرکت برتر ملی و بین المللی در حوزه هوش مصنوعی در رویداد جایزه مصطفی حضور داشتند و آنهایی که در خصوص چالش های ارائه شده راهکار دارند تا دهم مهر ماه فرصت دارند که در سایت رقابت ها ثبت نام نموده و تا 15 آبان ماه راهکار پیشنهادی خود را ارائه نمایند؛ سپس تا 30 آبان نتایج ارزیابی راهکارهای پیشنهادی برگزیده اعلام می گردد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار