کد خبر: 1189307
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان :
اصفهان - مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان گفت میزان برق تحویلی به صنایع فولاد استان اصفهان در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال 1401 افزایش یافته است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی مهندس سعید محسنی گفت: بر اساس اندازه‌گیری‌های انجام شده توسط دیسپاچینگ منطقه مرکزی کشور، میزان انرژی برق دریافتی صنایع فولاد  استان اصفهان در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: در یک ماه گذشته و با گرم شدن دمای هوا، برنامه مدونی برای مدیریت مصرف برق در واحدهای صنعتی مختلف استان اجرا شده و در کارخانه‌های فولاد استان نیز با مدیریت صورت گرفته، تاکنون برق آنها قطع نشده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان با بیان اینکه میزان مصرف برق صنایع فولادی استان از ساعت ۱۱ صبح تا پس از غروب آفتاب کاهش می‌یابد و در حد تعیین شده مدیریت می شود اما در ساعت‌های دیگر هیچ‌گونه محدودیتی برای مصرف وجود ندارد، افزود: بخش‌هایی از فعالیت کارخانه‌های فولاد در نیمه شب انجام می‌شود تا فشاری به شبکه برق وارد نشود.

مهندس محسنی خاطرنشان کرد: مدیریت برق کارخانه‌ها و صنایع بزرگ استان که مصرف برق آنها از هفت مگاوات بیشتر است و شامل ۴۸ واحد مانند صنایع فولادی، صنایع سیمانی، پلی اکریل و پالایشگاه می شود، به عهده شرکت برق منطقه ای اصفهان است.

در پایان گفتنی است: 18 کارخانه فولاد و ذوب فلز در استانهای اصفهان و چهارمحال و بختیاری در حال فعالیت می باشند که کارخانه هایی چون فولاد مبارکه ،ذوب آهن، فولاد سبا و...که صنایع سوق الجیشی و ملی نیز می باشند از این جمله اند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار