کد خبر: 1212500
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
رئیس حوزه هنری استان مرکزی
رئیس حوزه هنری استان مرکزی از اجرای برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» از سوم بهمن ماه در مدارس استان مرکزی خبر داد.

سالار جیریایی رئیس حوزه هنری استان مرکزی افزود: برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» رویدادی فرهنگی هنری ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی است که از سوم بهمن‌ماه در تعدادی از مدارس استان‌ مرکزی اجرا می‌شود.

جیریایی ادامه داد: قهرمان‌ها، عصاره فرهنگی‌تاریخی یک ملت هستند؛ تا جایی که می‌شود تغییر سلیقه، اندیشه و ذائقه فکری‌فرهنگی یک جامعه را از تغییر الگوها و قهرمان‌های آن جامعه شناخت؛ لذا در این رویداد به مسئله قهرمان و روایت هنری قهرمان برای کودکان پرداخته خواهد شد.

رئیس حوزه هنری افزود: اجرای برنامه‌های قصه گویی، نمایش عروسکی و نقالی از مهمترین برنامه های این رویداد است که جنبه آموزشی و سرگرمی برای دانش آموزان را خواهد داشت و به کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان کمک خواهد کرد.

جیریایی ادامه داد: از بخش‌های جذاب و هیجان‌انگیز این رویداد، اجرای پویش «من یک قهرمانم» است که با جریان‌سازی شرایطی را برای دانش آموزان فراهم می‌کند تا خود را به عنوان قهرمان شهر و کشور خود تصور کنند.

سالار جیریایی ضمن تشکر از استقبال مدیران و معاونین مدارس از این رویداد گفت: با توجه به ظرفیت برگزاری این رویداد در سطح استان، مدیران و مربیان مدارس ابتدایی استان مرکزی می‌توانند آمادگی خود را برای میزبانی از این رویداد از طریق تماس با شماره ۳۴۰۳۲۶۴۰ اعلام کنند.

برچسب ها: حوزه هن ، مدراس ، مرکز
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار