کد خبر: 1189301
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان:
اصفهان - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از کلنگ زنی پروژه گازرسانی به ۱۲ روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک، خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه بیش از ۹۵۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین ، در  آیین کلنگ زنی پروژه گازرسانی به ۱۲ روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برگزار شد

 مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان درحاشیه این مراسم گفت: این پروژه عمرانی با ارزش ریالی بالغ بر ۳۷۰ میلیارد تومان در ۲۰ ماه اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود در جریان این پروژه حدود ۱۵۰ کیلومتر شبکه گذاری و یکهزار و ۲۰۰ علمک نصب شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: با اجرای پروژه گازرسانی به ۱۲ روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک، بیش از ۹۵۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند و این گازرسانی در بخش‌های مختلف خانگی، زیرساختی و توسعه صنعت پایدار به کار گیری خواهد شد.

زینلیان متذکر شد: از ابتدای دولت سیزدهم در حوزه گازرسانی در مجموعه شرکت گاز استان طراحیِ بیش از یکهزار کیلومتر شبکه و اجرای بیش از ۱۸۰ ایستگاه تقلیل فشار انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۱۰۱ هزار مشترک جدید در بخش‌های مختلف این شرکت افزوده، ۱۴ هزار موتورخانه به صورت رایگان بهینه‌سازی و به بیش از یکهزار و ۱۰۰ واحد تولیدی گازرسانی شده است که این موارد بخشی از خدمات همکاران ما در مجموعه شرکت گاز استان به مردم است که امیدواریم مسیر خدمت‌رسانی در این حوزه پایدار بماند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار