کد خبر: 1226155
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
در شاخه دیگری از بررسی‌ها مشخص شد عامل حادثه پدر خانواده است که پس از حادثه از محل متواری شده بود. در حالی که بررسی‌ها در جریان بود، دو روز بعد خبر رسید پسر ۱۱ ساله خانواده هم به دلیل شدت جراحت روی تخت بیمارستان سوانح سوختگی مطهری جانش را از دست داده است

مرد نقاش که متهم است در آتش‌سوزی عمدی همسر و پسر نوجوانش را به کام مرگ کشانده است، بازداشت شد. 
به گزارش «جوان»، اول فروردین‌ماه امسال مأموران پلیس و امدادگران تهران از حادثه آتش‌سوزی در یکی از محله‌های شهر باخبر شدند. همزمان با خاموش شدن آتش، معلوم شد زن میانسال و پسر ۱۱ ساله‌اش در جریان آتش‌سوزی دچار جراحت شده‌اند. بررسی‌های اولیه امدادگران نشان داد زن ۴۱ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخته و پسر ۱۱ ساله‌اش هم که دچار سوختگی شده بود به بیمارستان منتقل شد. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دستور بازپرس جنایی به جریان افتاد. یکی از همسایه‌ها در توضیح حادثه گفت: لحظاتی قبل از حادثه بود که فریاد کمک‌خواهی از خانه همسایه بلند شد. وقتی خودمان را رساندیم، متوجه شدیم خانه همسایه آتش گرفته که با امدادگران و پلیس تماس گرفتیم. 
در شاخه دیگری از بررسی‌ها مشخص شد عامل حادثه پدر خانواده است که پس از حادثه از محل متواری شده بود. در حالی که بررسی‌ها در جریان بود، دو روز بعد خبر رسید پسر ۱۱ ساله خانواده هم به دلیل شدت جراحت روی تخت بیمارستان سوانح سوختگی مطهری جانش را از دست داده است. با کامل شدن تحقیقات، کارآگاهان سرانجام موفق شدند مرد آتش‌افروز را شناسایی و دستگیر کردند. مرد ۴۹ ساله حادثه آتشین را انکار کرد، اما وقتی با شواهد و مستندات پلیس مواجه شد چاره‌ای جز اعتراف نداشت. متهم گفت: من نقاش ساختمان هستم و از مدتی قبل با همسر و پسرم اختلاف داشتم و سر موضوع‌های مختلف با هم مشاجره می‌کردیم. متهم در شرح حادثه هم گفت: روز حادثه می‌خواستم برای کار نقاشی یک ساختمان بروم. از پسرم خواستم بیاید و به من کمک کند. سر این موضوع با پسرم مشاجره کردیم که عصبانی شدم. همان لحظه گالن بنزینی را که در خانه بود، برداشتم و روی خودم ریختم و تهدید به خودسوزی کردم. توقع داشتم پسرم احترامم را حفظ کند، اما فحاشی کرد که کنترل رفتارم را از دست دادم و بنزین را روی او ریختم و فندک را کشیدم. همان لحظه همسرم خودش را رساند و به کمک پسرمان رفت که خودش هم دچار آتش سوزی شد. 
با اعتراف متهم، تحقیقات از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران جریان دارد.

برچسب ها: نقاش ، پلیس ، آتش سوزی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار