کد خبر: 1223936
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
وزیر ورزش و جوانان پیش از اعزام تیم ملی فوتسال کشورمان به جام ملت‌های آسیا به آنها قول پاداش داد و از خاطره جالب استعداد یابی مسلم اولاد قباد پرده برداشت.

جوان آنلاین: کیومرث هاشمی در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال کشورمان برای مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: خدا پشت و پناهتان باشد و بروید و دل یک ملت را شاد کنید. حرکتی که کمیته فوتسال به راهبری سرمربی تیم ملی برای جوانگرایی آغاز کرده، کار بزرگی است. آنها موفق شدند سن تیم ملی فوتسال را نسبت به جام جهانی 5 سال و 3 ماه کاهش دهند. این کار بزرگ و اثربخشی است که ان‌شاءالله نتیجه آن را خواهیم دید.

به گزارش فارس، وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ما قول می‌دهیم که اگر تیم با قهرمانی بازگردد، حمایت‌های لازم را از کادر فنی و مجموعه تیم اعزامی خواهیم داشت. رشته فوتسال مورد اقبال مردم است و ما بیشتر هیات‌ها را در فوتبال داریم.

وی ادامه داد: در تقریبا در تمامی مناطق کوچک ما جام رمضان را برگزار کردیم و این می‌تواند یک الگو برای کشورهای مسلمان باشد. می‌توانیم یک «رمضان کاپ» را پیشنهاد دهیم تا به توسعه فوتسال کمک کنیم.

هاشمی ادامه داد: من زمانی که آموزش و پرورش بودم، لیگ فوتسال دانش‌آموزی را ایجاد کردیم که یک نمونه آن مسلم اولاد قباد بود. آن موقع تیم خرم آباد قهرمان شد و او را به مسابقات جهانی دانش آموزی اعزام کردیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: هیچ خدمتی بالاتر از شاد کردن دل مردم نیست. سرمربی تیم سال‌های سال در فوتسال درخشیده. ان شاءالله با گوش فرمان بودن به دستورات کادر فنی بروید و دل مردم را شاد کنید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار