کد خبر: 1223908
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
تأکید رئیس فدراسیون بر دلسوزی و انگیزه پائز
اختلافات موجود در قرارداد مائوریسیو موتاپائز برطرف شده است. سرمربی جدید تیم‌ملی والیبال ماه آینده به ایران می‌آید تا رسماً کارش را با تیم کشورمان آغاز کند.
اشرف رامین

جوان آنلاین: اختلافات موجود در قرارداد مائوریسیو موتاپائز برطرف شده است. سرمربی جدید تیم‌ملی والیبال ماه آینده به ایران می‌آید تا رسماً کارش را با تیم کشورمان آغاز کند. رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از ابتدای خردادماه آغاز خواهد شد و پنج تیم برتر این تورنمنت صاحب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس خواهند شد. پس از چند ماه بلاتکلیفی پائز به عنوان سرمربی جدید کشورمان انتخاب شد. سرمربی برزیلی – فرانسوی در حالی این مسئولیت بزرگ را پذیرفته که کار تیم ایران برای صعود به المپیک بسیار سخت است. از سوی دیگر لیگ ملت‌ها آخرین فرصت تیم‌های جهان برای گرفتن سهمیه محسوب می‌شود. این مسئله حساسیت رقابت‌ها را افزایش خواهد داد. علی رمضانی، عرشیا به‌نژاد، علیرضا فراهانی، متین احمدی، علی شفیعی، امیررضا سرلک، علی زارع، یوسف کاظمی، امیرحسین صداقت، مهدی رضایی، مبین نصری، علیرضا عبدالحمیدی، علی حق‌پرست، آرمین افشین‌فر، امیرحسین ساداتی، آرمان صالحی و مهران توانا ۱۷ بازیکنی هستند که از هفته گذشته تمرینات‌شان را زیر نظر پیمان اکبری، دستیار ایرانی پائز آغاز کرده‌اند. رئیس فدراسیون والیبال پائز را سرمربی دلسوز خوانده و امیدوار است حضور او شرایط این رشته را تغییر دهد. میلاد تقوی در گفتگو با تسنیم با اشاره به نتایج ضعیف تیم‌ملی در یک سال اخیر گفت: «حال والیبال، مدتی است که خوب نیست، به همین خاطر اصلاح ساختار فدراسیون، اولویت کاری من است. سعی داریم شبکه اداری منظمی تشکیل دهیم و کمیته‌هایی مثل آموزش و استعدادیابی در رأس اولویت‌های ما قرار دارند. خوشحالم که والیبال برای مردم محبوبیت دارد. مردم والیبال را می‌شناسند و تعقیب می‌کنند. اقدامات مرحوم یزدانی‌خرم و داورزنی، والیبال را به بهترین ورزش گروهی ایران تبدیل کرده است. منطقی است از این تجربه استفاده کنیم، ولی اصلاحات حتماً اتفاق خواهد افتاد. پائز براساس توافق، چهارم اردیبهشت‌ماه به تهران می‌آید. قرارداد این مربی به دقت بررسی و تنظیم شده و اختلافاتی وجود داشته که برطرف شده است. ما براساس قانون، کارمان را پیش می‌بریم. پائز، مربی دلسوز و باانگیزه‌ای است، ولی ممکن است دچار اختلافاتی هم با فدراسیون شود که هر دو طرف خیلی حرفه‌ای با قضیه برخورد می‌کنند. فدراسیون والیبال تاکنون با هیچ کدام از مربیان خارجی وارد مشاجره حقوقی نشده است.»
رئیس فدراسیون در خصوص مدت قرارداد این مربی اظهار داشت: «قرارداد پائز به صورت شش ماه + دو سال + دو سال تنظیم شده و در صورتی که در پایان مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال، نتایج قابل قبولی کسب شود، دو سال دیگر تمدید خواهد شد. در حالی که اکثر کارشناسان معتقدند تیم‌ملی شانس بسیار کمی برای کسب سهمیه المپیک دارد، اما امیدوارم برخلاف این اظهارنظر‌ها در لیگ ملت‌ها نتایج خوبی حاصل شود و سهمیه المپیک را به دست بیاوریم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار