کد خبر: 1212498
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی خبرداد
مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت گاز استان مرکزی گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ موتورخانه مشترکین واحدهای مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی و گردشگری این استان با هدف مدیریت مصرف، بهینه‌سازی شد.

«مهدی کمال‌آبادی‌فراهانی» در گفت و گو با ایرنا، افزود: این تعداد موتورخانه از مجموع ۶ هزار و ۷۰۰ واحد موتورخانه است که بهینه‌سازی مصرف در آنها انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: تشخیص و رفع عیوب موجود، عایقکاری و صدور گواهینامه معاینه فنی موتورخانه‌ها از جمله اقداماتی است که در این طرح پیش‌بینی شد.

وی ادامه داد: مشترکان با ثبت نام و انتخاب مجریان ذیصلاح معرفی شده در سامانه بهسازی موتورخانه‌ها به آدرس https://goc.nigc.ir توافقنامه اجرای عملیات بهسازی را منعقد و پس از آن موتورخانه توسط شرکت‌های بازرسی دارای مجوز از سازمان ملی استاندارد مورد بازرسی کامل قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: با رفع نواقص موتورخانه، انجام عایقکاری و تنظیم مشعل گواهینامه معاینه فنی موتورخانه صادر می‌شود و مشترکان در این طرح تا سقف یارانه تخصیص یافته، هیچگونه هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

کمال‌آبادی افزود: این طرح علاوه بر کاهش میزان مصرف گاز و کمک به توزیع متوازن گاز در سطح کشور، به کاهش آلودگی‌های ناشی از سوخت گاز در مشعل‌ها نیز کمک می‌کند.

وی از مشترکان شرکت گاز استان مرکزی که از سامانه موتورخانه برای گرمایش واحدهای خود استفاده می‌کنند دعوت کرد تا با مراجعه به بخش " ثبت نام و پیگیری مشترکان" در سامانه بهسازی موتورخانه‌ها به آدرس https://goc.nigc.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی خاطرنشان کرد: همچنین از تمامی شرکت‌های تاسیساتی دارای صلاحیت دعوت می‌شود برای قرار گرفتن در فهرست شرکت‌های مجری، نسبت به اعلام آمادگی خود در بخش "ثبت نام شرکت‌های مجری" در سامانه بهسازی موتورخانه‌ها اقدام کنند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: گاز ، موتورخانه ، مرکزی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار