کد خبر: 1205511
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
مسوول امور استان‌های فوتبال خیابانی کشور:
مسوول امور استان‌های فوتبال خیابانی کشور از آغاز ثبت نام مسابقات جام هواداری در استان مرکزی خبر داد و گفت: فوتبال گل کوچک دوباره به محله های استان مرکزی می آید.

سید عباس حسینی  اظهار کرد: مسابقات فوتبال گل کوچک بر پایه هواداری در سه فاز شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که فاز شهرستانی در ۴۴۸ شهرستان، در فاز استانی در ۲ منطقه آزاد و ۳۱ استان و فاز کشوری به صورت متمرکز در یک استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مکان‌های عمومی مانند میادین شهری، پارک‌ها و فضاهای باز عمومی می‌توانند برای برگزاری مسابقات فوتبال گل کوچک تدارک شده است.

مسؤول کمیته فوتبال خیابانی استان مرکزی بیان کرد: ثبت نام از طریق سامانه رویداد فدراسیون ورزش‌های همگانی به آدرس www.events.isfaf.ir ا آغازشده  و تا ۱۱ بهمن ماه سال جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به جوایز مرحله استانی مسابقات جام هواداری گفت: به تیم‌های اول، دوم و سوم هر استان در بخش بانوان و آقایان، حکم قهرمانی و مدال و جوایز نقدی تیم اول ۱۰ میلیون تومان، تیم دوم ۶ میلیون تومان و تیم سوم ۴ میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

مسؤول امور استان‌های فوتبال خیابانی کشور گفت: مسابقات فوتبال گل کوچک در رده سنی ۱۸ سال به بالا ویژه دختران و پسران برگزار می‌شود.

حسینی هدف از برگزاری مسابقات گل کوچک خیابانی را عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش عدالت اجتماعی، نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در بین محالت کشور، ایجاد فرصت مشارکت حداکثری برای شهروندان در رویداد گل کوچک و ارتقای سطح سالمت، نشاط و شادابی آنان، تشویق و ترغیب شهروندان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی و غنی سازی اوقات فراغت آنان، ترویج فرهنگ رقابت جوانمردانه، سالم و سازنده مبتنی بر توسعه پایدار، همچنین توجه به گسترش ورزش همگانی در مناطق کم برخوردار و توسعه فرهنگ هواداری عنوان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار