کد خبر: 1202251
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
مديرعامل شهر جديد اميركبير خبرداد
مدیرعامل شرکت عمران شهرجدیدامیرکبیر با اشاره به روند ساخت و ساز مسکن در بخش نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید، صنعتی سازی را عامل سرعت گرفتن ساخت مسکن درشهرهای جدید برشمرد.
نشست قرارگاه نهضت ملی مسکن استان مرکزی به ریاست "دکترعلی اکبر اسدی" سرپرست معاونت عمرانی استانداری مرکزی وباحضور"مهندس حمید انعامی"مدیرکل و معاونان راه وشهرسازی استان،"مهندس سعید میرزائی" مدیرعامل شهرجدید امیرکبیر و جمعی از مدیران و معاونان و مسئولان دستگاه های خدمات رسان، بانک های استان مرکزی و برخی ازپیمانکاران نهضت ملی مسکن برگزار شد.
در این نشست عملکرد بانک های در حوزه پرداخت تسهیلات و حمایت از پروژه های نهضت ملی مسکن در استان مرکزی بررسی و دستورات لازم از سوی سرپرست معاونت عمرانی استانداری مرکزی نیز صادر شد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرجدیدامیرکبیر در این نشست با اشاره به روند ساخت و ساز مسکن در بخش نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید، صنعتی سازی را عامل سرعت گرفتن ساخت مسکن درشهرهای جدید برشمردو از اخذ سندتک برگی شهرجدید امیرکبیر و صدور در آینده نزدیک اسناد شهرمهاجران خبر داد.
همچنین در بخشی از این نشست برخی از پیمانکاران نهضت ملی مسکن استان مرکزی به بیان مشکلات پرداختند که در این بین نمایندگان دو شرکت کوشک و آژند ایستا که در شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران درحال ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن هستند دغدغه، مشکلات و انتظارات خود را به ویژه در حوزه همراهی شهرداری مهاجران و نیز مجموعه آبفا در تسریع روند امور اجرایی برای سرعت بخشی به ساخت مسکن در این دو شهرجدید استان مرکزی بیان کردند.
 
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار