کد خبر: 1202243
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
استاندار مرکزی خبرداد
استاندار مرکزی گفت: ۲رویداد فرهنگی کم‌نظیر در کشور و بی‌سابقه در این استان با نام ماهور و شمیم آفتاب در روزهای آینده با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی و افتتاح می‌شود.

« فرزاد مخلص‌الائمه»  در نشست شورای اداری استان مرکزی با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در سالن غدیر این استان در اراک، افزود: امید است در راستای این رویدادها به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم.

وی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری یادآور شد: ایشان در جلسه‌ای از اقدامات دولت تقدیر کردند که به حدود ۲۰ مورد از حداقل ۵۰ مورد اقدامات موثر دولت اشاره کردند، اما در کنار این موارد، از نحوه اطلاع رسانی اقدامات انجام شده انتقاد داشتند.

استاندار مرکزی ادامه داد: باید توجه شود که در استان هم از این نقض مستثنی نیستیم، اقدامات گسترده‌ای که انجام می‌پذیرد باید بیش از پیش اطلاع رسانی شود و دستگاه‌های دولتی ارتباط خود را با رسانه‌های جمعی تقویت کنند.

مخلص‌الائمه، با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و تاکید بر اهمیت نقش اطلاع رسانی اقدامات در این برهه، گفت: موضوع خدمت به ویژه در مساجد بیش از قبل باید مورد توجه واقع شود.


وی، با بیان اینکه انتخابات قبلی ۷۷۰ سفر استانی صورت گرفت، افزود: با هماهنگی فرمانداران نیاز است این سفرها و دیدار چهره به چهره با مردم در دستور کار بیشتری قرار گیرد.

استاندار مرکزی، با تاکید بر این نکته که دشمن باتوجه به شکست‌های متعدد، تمام دسیسه خود را در انتخابات پیش رو بکار خواهد گرفت، بیان کرد: برای خنثی سازی دسیسه‌های دشمن باید همه توان دستگاه‌ها بکار گرفته شود و حتی برای یک رای نیز از هیچ کوششی چشم پوشی نشود.

استاندار مرکزی در بخشی دیگری از سخنانش به موضوع آلودگی هوا اشاره کرد و گفت: باوجود اینکه دیگر شهرهای صنعتی به دلیل آلودگی هوا با تعطیلی مدارس مواجه شدند اما در اراک چون هنوز از سوخت مازوت استفاده نمی‌شود، در مدت یک ماه اخیر آلودگی هوا کنترل و نیاز به تعطیلی مدارس وجود نداشت.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری استان مرکزی در این نشست، از اجرای طرح بزرگ شمیم یاس آفتاب در اراک که به طراحی، تولید و توزیع البسه ایرانی اسلامی اختصاص دارد، خبر داد.

محمدامین باقری افزود: این طرح بزرگ در ساختمانی که توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه تامین شده است، طبق برنامه‌ریزی دقیق انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار