کد خبر: 1151627
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در نشست صمیمی خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان گفت: جانبازان پس از سال‌ها جانبازی با تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت هنوز هم در میدان جهاد هستند و از ارزش‌های اسلام حراست کرده و می‌کنند.
زارع

نشست صمیمی آیت اله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان با حضور سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، سرتیپ دوم علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان، سرهنگ حمزه برین معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان و جمعی از مسئولان در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجد النبی(ص) قزوین برگزار شد.

عابدینی در این نشست گفت: خداوند متعال همه اعمال معنوی روزه‌داران را به نحو احسن قبول کند و برکات این ماه مبارک شامل این عزیزان شود.

وی بیان کرد: جانبازان بدون هیچ چشمداشتی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و در راه مبارزه با دشمنان به مقام والای جانبازی نایل شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین افزود: جانبازان پس از سال‌ها جانبازی با تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت هنوز هم در میدان جهاد هستند و از ارزش‌های اسلام حراست کرده و می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: خانواده‌های جانبازان که جانباز خودشان را حمایت و همراهی کرده و در برابر سختی‌ها صبر پیشه می‌کنند، این عزیزان هم در میدان جهاد هستند.

آیت اله عابدینی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) مبنی بر اینکه"جهاد دری از درهای بهشت است"، گفت: این درب مخصوص بندگانی است که از جانبازان‌شان حمایت کرده و یا عزیزان‌شان را در راه خدا تقدیم کردند تا دین اسلام حراست شود.

وی افزود: همچنین این درب ویژه جانبازانی بوده که در راه خدا استقامت کرده و روی عقایدشان ایستاده و در تحقق احیای ارزش‌های اسلام، قسمتی از بدن‌شان را تقدیم کردند، است.

این مسئول خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن‌کریم فرموده فرشتگان در دل‌های مجاهدان در راه خدا نازل می‌شوند و می‌گویند نترسید و نگران نباشید و بر شما بشارت باد بهشتی که بر شما وعده داده شده و منتظر است که شما وارد شوید.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: باید آحاد جامعه جزو سربازان واقعی امام، رهبری، شهدا و انقلاب باشند و در راه آنها جانفشانی کنند تا مورد عنایت خداوند در دنیا و آخرت قرار گیرند.

در این مراسم مادر شهید مدافع حرم ذکریا شیری و جانباز 70 درصد سعید جدلیها به خاطره‌گویی پرداختند و فرزند شهید شیری نیز دکلمه‌خوانی کرد.

در ادامه، اقامه نماز جماعت و ضیافت افطاری برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار