کد خبر: 1151421
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
فرمانده لشکر ۱۶ زرهی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه و روز قدس در جمع راهپیمایان و نماز گزاران گفت: اسراییل نه کشور است نه رژیم بلکه پادگان نامشروع جهان غرب در دل جهان اسلام است.
زارع

امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی فرمانده لشکر ۱۶ زرهی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه روز قدس در مسجدالنبی قزوین گفت: حضور مردم در روز قدس باعث تقویت روحیه کسانی خواهد شد که همه داشته های خود را برای دفاع از فلسطین گذاشتند.

قدس قلب تپنده جهان اسلام است

 وی تصریح کرد: بعد از امام راحل پرچم مبارزه با اسراییل به امام خامنه ای سپرده شد.اسراییل یک پادگان برای سرکوب ملت فلسطین است. قدس قلب تپنده جهان اسلام است. امروز حمله مقاومت باعث شده است که اسراییل موضع خود را از حمله به دفاع تغییر دهد.

امیر شفیعی افزود: آمریکا با شکاف درون جامعه و انتقال قدرت از عرب به آسیا باعث شکست حمایت های شیطان بزرگ از رژیم صهیونیستی شده است.هیچ توافقی مانند قرارداد اسلو، توافق دو دولتی و هر طرح دیگر که موجودیت این رژیم را تایید کند باطل است.

روز قدس شکست آرزوهای شیطان است

 وی تصریح کرد: می توان با مقاومت مشکل فلسطین را حل کرد وجهانخواران باید بدانند دیگر دوران قلدری به سرآمده و هیچ قدرتی نمی تواند اسراییل را حفظ کند. روز قدس روز شکست آمال های رژیم صهیونیستی است، دیگر دوران بزن در رو تمام شده و دولت های عالم بدانند که اسلام شکست ناپذیر است.

 امیر شفیعی گفت: در اسراییل اوج شکاف طبقاتی ‌جود دارد چون نژاد پرست هستند هیچ قومی و ملتی را جز خودشان قبول ندارند و بهتر است قبل از اینکه دیر شود و خانه های خودشان که در اروپا رها کردند قبل از گران شدن بخرند و به اروپا برگردند.

 سنگ انتفاضه به موشک نقطه زن تبدیل شد

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین اظهار داشت: قبلا رژیم صهیونیستی با گلوله سربی پاسخ فلسطینیان مظلوم می دادند و امروز با موشک نقطه زن فلسطینیان مواجهه هستند و جوانان مفقاومت لرزه براندام آنان می اندازد.

 شفیعی گفت: در نظم نوین جهانی که آمریکا حامی اسراییل بود رو به افول است. در نبرد شمشیر قدس تمام افسانه گنبد آهنین از بین رفت.سیمای فلسطین هر روز درخشنده تر می شود و به برکت خون سردار سلیمانی شیطان بزرگ و اسراییل جرات واکنش ندارد و درو خود دیوار بتونی کشیده است.

هزار قبضه تجهیزات متنوع به نیروی زمینی ارتش الحاق شد

وی تصریح کرد: بترسید از روزی که رهبر انقلاب دستور دهد و چند ساعت شما را نابود کنیم. در آستانه روز ارتش ۲۹ فروردین بالغ بر هزار قبضه تجهیزات دور زن، نقطه زن و قابلیت شبکه سازی شدن وارد نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران شد که پیام صلح برای دوستان است و اگر دشمنان خیال باطل به کشور داشته باشید طومار شما را پیچیده و به زباله دان تاریخ خواهیم فرستاد.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی افزود: به عنوان سرباز کوچک ارتش جمهوری اسلامی با خدای خود عهد بستیم در برابر متجاوزین خواهیم ایستاد و ایران نقطه امید کشورهای جهان است. پهپاد های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی هدفی ندارد جز نابودی اسراییل و هر کسی فکر تعرض به ایران اسلامی در سر بپروراند با ضربات کوبنده ارتش مواجه می شوند.

نبرد نصر در سزمین های اشغالی را تجربه خواهیم کرد

شفیعی بیان کرد: خطاب به اسراییل و آمریکا می گوییم که ما شما را رها نخواهیم کرد و مبارزه با اسراییل به اندازه یکی از عملیات های دفاع مقدس است.

 وی در پایان ضمن یاد آوری رشادت های ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس گفت: در عملیات کمان ۹۹ ضربات مهلک ۱۴۰ فروند هواپیمای های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عراق وارد کردند.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی در پایان گفت: نیروی دریایی در هفتم آذر ۱۳۵۹ چگونه طومار نیروی دریایی عراق را در هم پیچید. تمام متخصصان می گویند ایران نمی تواند خرمشهر را آزاد کند اما ایران عزیز با همکاری سپاه و ارتش و بسیج قهرمان خرمشهر را آزاد و معادلات دنیای استکبار را برهم زد. در عملیات نصر نبرد تانک های لشکر ۱۶زرهی را فراموش کردید. مگر گلوبال هاوک و ارکیو ۱۷۰ را فراموش کردید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار