کد خبر: 1151148
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
آیت اله اسلامی ضمن دعوت از مردم استان قزوین جهت حضور در راهپیمایی روز قدس، گفت: با حضور پررنگ خود بیش از پیش، انزجار خود را از دشمن بروز دهید چرا که این حضور نشانه اقتدار و عزت است.
زارع

آیت اله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در مراسم احیای شب قدر در حرم امامزاده حسین(ع) بیان کرد: امشب شب کارگزاران کائنات و شب ولی الله الاعظم است. بین خدا و خلق خدا یک‌کارگزار به نام امام زمان(عج) وجود دارد که همه چیز به امضای ایشان می رسد.

وی گفت: در راس کارگزاران خلقت حضرت صالح(عج) است و همه چیز را ملائکه که مدبران امر هستند امشب باید به محضر کارگزار اعظم آفرینش برسانند. توبه مردم و هر حرکت و درخواست شما عزاداران تحت نظر امام زمان است. رحمت و ستاریت از آن خداست و نگاه مهر پروردگار امشب با بندگانش است.

ایت اله اسلامی در ادامه با اشاره به حضور پرشور جوانان معتقد در شب های قدر در مکان های مختلف مذهبی عنوان کرد: قرآن راه مستقیم دین و تمام فضایل اخلاقی است و دشمن می خواهد این را از جوانان ما بگیرد. رهبر معظم انقلاب می فرمایند؛ غیرت دینی مردم قم و مردم تبریز انها را وادار کرد قیام کنند و لذا این درس مهمی است که غیرت دینی را نباید از دست بدهیم.

وی افزود: جوانان متاسفانه امروز گرفتار فضای مجازی شده اند و ایمان خود را از دست داده اند. غیرت دینی نباید به ما اجازه دهد تا ارزش های دینی خود را بخاطر دروغ پردازی دشمن از دست بدهیم. سردار سلیمانی می گوید؛ دشمن در میدان جنگ‌ جرات نکرد با سلحشوران نظام اسلامی بجنگد، قدرت نظام اسلامی آنها را وادار به عقب نشینی کرد اما امروز می خواهد از طریق فضای مجازی به جوان ما غلبه کند. لذا باید هوشیار باشیم.

نماینده مردم استان قزوین تصریح کرد: در فضای مجازی، دشمن فضایی را ایجاد می کند تا عده ای فریب خورده و به مقدسات ما توهین کنند و فرزندان ما را از نماز و از اعتقادات دور کنند.

وی اضافه کرد: فرهیختگان و دانشگاهیان و حوزویان ما آماده هستند تا جواب دشمن را بدهند و استقلال جوانان را بررسی نمایند. رضا شاه و امثال اینها را به رخ ما نکشید. در منطقه غرب کشور از طریق برخی کشورها مشکلاتی ایجاد می شود تا اسراییلی ها را به جان ما بیاندازند اما نظام اسلامی نظام آماده ای است که برای دشمن هیچ اعتباری قائل نیست.

آیت اله اسلامی در پایان از مردم استان قزوین خواست تا روز جمعه در راهپیمایی روز قدس، پررنگتر از گذشته حاضر شوند و انزجار خود را از دشمن بروز دهند چرا که این حضور نشانه اقتدار و عزت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار