کد خبر: 1140978
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
جلسه نظام مشارکت و پیشنهادات با حضور مدیر عامل و اعضای شورای همیاری و نظام مشارکت در سالن جلسات شرکت گاز استان قزوین برگزار شد.
زارع

علی حجتی پور مدیر عامل این شرکت یکی از نظام های مدیریتی پویا که نقش بسیار مهمی در توسعه منابع انسانی و در نتیجه فرآیند توسعه کلی یک سازمان دارد نظام مدیریت مشارکتی برشمرد و گفت : این نظام در جهت کشف افراد خلاق، با استعداد و حتی افرادی که در پایین‌ترین سطوح سازمان مشغول فعالیت هستند، برنامه‌ریزی و اقدام می‌کند.

 

وی در ادامه افزود : به روزرسانی آیین نامه نظام مشارکت، برگزاری دورهای آموزشی لازم برای کلیه کارکنان در این زمینه، تعیین درگاه های مناسب برای دریافت پیشنهادات کارکنان، ایجاد دبیرخانه فرعی نظام پیشنهادات در شهرستانها و تقدیراز نفرات برتر ارایه دهنده پیشنهادات طبق زمانبندی مشخص از جمله اهداف این جلسه بود.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: نظام پیشنهادات مستقیم‌ترین پل ارتباطی بین همکاران با مدیران و مسئولین شرکت در راستای توسعه کمی و کیفی فرایندها است و امیدواریم با مشارکت کلیه‌ی کارکنان شاهد ارتقاء سطح کمی و کیفی در ارائه‌ی خدمات بهتر به ذی‌نفعان شرکت گاز استان قزوین باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار