کد خبر: 651491
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷
معاون روابط عمومی بسیج در نشست تخصصی با مدیران و فعالان رسانه های سیستان و بلوچستان
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین ، گفتمان ولایت ضمن قوام و دوام در حوزه کارکرد رسانه‌ای و ماندگاری سبب بیمه شدن فعالیت‌های رسانه‌ها می‌شود.

اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین  در دومین نشست هم‌اندیشی مدیران رسانه‌های جمعی سیستان و بلوچستان در مجتمع شهید لک‌زایی زاهدان، اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان، استان استعدادها و ظرفیت‌های پنهان است که با وجود بالا بودن ضریب هوشی و نیروی انسانی منحصر در این منطقه باید برای شکوفایی آنها همت گمارد.

وی افزود: ارائه چهره منفی از استان سیستان و بلوچستان جفایی است که در حق مردمان مرزدار و میهمان‌نواز و با فرهنگ این سامان با وجود پیشینه‌های تاریخی شایسته آن شده است که باید به فراخور قابلیت‌های آن به کشور و جهان معرفی شوند.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رسانه‌ها نقش انکارناپذیری در آگاهی افکار و مهندسی آن دارند، گفت: پرداختن به مبانی وحدت با توجه به اینکه مناطق مرزی همواره مورد هدف دشمنان نظام بوده و هست، باید تلاش شود تا با پرداختن به جنبه‌های عملی جلوه‌های آن را به کشور و دنیا به عنوان الگو از این منطقه معرفی کرد.

احمدی بیان کرد: حرکت در مسیر دین‌مداری و الگوگیری از منویات بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب همواره ما را در مقابل دشمنان مصون خواهد کرد.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رهبری معظم ظرفیتی خدادادی است برای کشور که باید قدردان آن بود، تصریح کرد: حسرت داشتن ولی‌امر جامع‌الشرایط از آرمان‌های ملل مختلف جهان است و وجود کامل رهبری که به تمام امور اشراف داشته و در حقیقت دانشمند مسائل زمانه است، هدیه‌ای ارزشمند است که مردم ما به‌خوبی جایگاه و منزلت این ارزش را درک کرده‌اند.

احمدی گفت: منشور راهگشا برای ما از بیانات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب کاملا قابل استفاده و کاربردی است که با پرداختن به جنبه‌های عملی آن، جامعه به سرمنزل مقصود رهنمون می‌شود.
 
 

وی اضافه کرد: امروزه جهان استکبار با هجمه‌های رسانه‌ای شبکه‌های ماهواره‌ای رادیو و تلویزیونی و فضای مجازی و بسیاری حربه‌های دیگر 24 ساعته علیه نظام و آرمان‌های مقدس ما تبلیغ می‌کند و این همبستگی ما را در تقابل با آنان طلب می‌کند تا با همدلی نقشه‌های آنان را خنثی کرد.
 
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: تلاش دنیای استکبار با رخنه در صفوف بهم پیوسته مسلمانان و ایجاد شکاف در این مهم است که امام خمینی(ره) وحدت کلمه را به عنوان رمز پیروزی جهان اسلام به عنوان کلیدواژه مطرح تا با انجام آن خود را در مقابل دشمنان مصون کرد.
 
احمدی با اشاره به جریانات سلفی، تکفیری که امروز دامن‌گیر جهان اسلام شده است، گفت: اصل اسلام‌هراسی و تفرقه در بین مسلمانان به عنوان اصل از سوی استکبار در حال پیگیری است و با آلت دست قرار دادن گروه‌های خودفروخته جهان اسلام را دچار شکاف کرده و به نفع خود بهره می‌برند و این لزوم هوشیاری بیشتر را در صفوف ما امری بدیهی می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: ارائه مسائل و مشکلات در قالب نقد سازنده می‌تواند به رونق و شکوفایی در مسیر صحیح و راهگشایی مدیران موثر واقع شود و جامعه را متحول سازد.
 
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین افزود: برای نخستین بار همایش‌های بسیج که به صورت کشوری برگزار می‌شد از این پس به صورت استانی در مراکز استان‌ها با حضور بسیجیان هر منطقه برگزار می‌شود.
 
احمدی بیان کرد: امید می‌رود با روحیه بسیجی در حوزه رسانه به عنوان پیشقراولان جنگ نرم نقش ارزنده خود را در مقابله با استکبار با وحدت و یکدلی به نحو مطلوب و تاثیرگذار ایفا کرده و دین اسلام را در جهان عرضه تا جامعه به سعادت برسد.
 
در پایان این نشست، هر یک از مدیران رسانه‌ها و مطبوعات به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود و نقد و بررسی عملکرد رسانه‌های در استان پرداختند. 
 
 
منبع: خبرگزاري بسيج
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار