کد خبر: 1226057
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه‌ای بیمارستان شهدای یافت‌آباد تهران خبر داد و گفت: در این زمینه آیت‌الله رئیسی دستور تأمین منابع این طرح را صادر کرد.

جوان آنلاین: بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بازدید امروز - پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه - آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور از بیمارستان شهدای یافت‌آباد تهران خبر داد و اظهار داشت: با حضور رئیس جمهور و وزیر بهداشت از طرح توسعه‌ای این بیمارستان بازدید به عمل آمد که در این زمینه وی دستور تأمین منابع این طرح را صادر کرد.

به گزارش ایرنا، وی در حاشیه بازدید رئیس جمهور و وزیر بهداشت از طرح توسعه‌ای بیمارستان شهدای یافت‌آباد در گفتگو با خبرنگار حوزه سلامت ایرنا افزود: طرح توسعه‌ای این بیمارستان با ۵۰ تخت با زیرساخت‌های آزمایشگاه و پاراکلینیک کامل امروز بازدید شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: براساس دستور رئیس جمهور منابع این طرح توسعه‌ای بیمارستان شهدای یافت‌آباد تأمین خواهد شد تا براساس آن تا پایان سال جاری این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

رحیمی اظهار داشت: قرار است طرح توسعه بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی با تخریب فضای کنونی آغاز شود. برای این بیمارستان ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی گفت: طرح توسعه‌ای با ۲۰۰ تختخواب برای جابجایی بخشی از بیمارستان فعلی اجرایی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: با توجه به اینکه رئیس جمهور دستور تأمین منابع این طرح توسعه‌ای را داده امید است تا پایان سال این طرح بهره‌برداری شود.

به گزارش ایرنا، پس از بازدید رئیس جمهور از این طرح توسعه‌ای بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت بخش ام آر آی این بیمارستان را افتتاح و از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرد و از بیماران بستری هم عیادت و با آن‌ها گفتگو کرد.

بیمارستان شهدای یافت‌آباد دارای ۱۲ بخش، ۱۵۸ تخت فعال، ۷۴ پزشک، ۴۴ جراح است روزانه ۱۰ هزار نفر به بخش اورژانس این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار