کد خبر: 1225890
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۰

جوان آنلاین: در جنگ اقتصادی بزرگی که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند. 
به گزارش ایسنا، آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه دیروز این شورا، سالروز شکست حمله نظامی امریکا به ایران در طبس را گرامی داشت و اظهار کرد: این اتفاق که در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب رخ داد و اتفاقاتی مانند آن که به اشکال مختلف تکرار شده، کینه‌توزی امریکا با ایران اسلامی را بر همگان ثابت کرده است. 
وی خاطرنشان کرد: شکست‌های مکرر امریکا از ملت بزرگ ایران تأییدکننده این حقیقت است که اگر ملتی برای خدا قیام کند، قدرت‌های استکباری هرگز نمی‌توانند آن را شکست دهند. 
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ماجرای طبس یکی از بزرگ‌ترین شکست‌های توطئه‌های امریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است و از معجزه‌های بزرگ عصر حاضر برای اهل عبرت به حساب می‌آید، عنوان کرد: واقعه این روز، تذکری برای اثبات قدرت لایزال الهی و سستی مکر و حیله دشمنان خداست. آیت‌الله جنتی در ادامه به متولیان فرهنگی و رسانه‌ای کشور توصیه کرد برای آشنایی جوانان با تاریخ انقلاب برنامه‌ریزی کنند و اظهار داشت: ماجرای طبس یکی از اتفاقات مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید در عرصه داخلی و بین‌المللی به جهانیان معرفی شود. آیت‌الله جنتی در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به فرارسیدن هفته کار و کارگر گفت: در فرهنگ متعالی اسلام، کار و تلاش یک ارزش است و این موضوع باید در جامعه ما نمود بیشتری داشته باشد. وی تأکید کرد: در جنگ اقتصادی بزرگی که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، کارگران، مدافعان صف مقدم هستند و مشارکت باانگیزه این قشر شریف، حقیقتاً دفاع مقدس از عزت ملی و لازمه شکست نقشه‌های ناجوانمردانه دشمنان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار