کد خبر: 1224979
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
مقاومت عراق:
مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه از حمله پهپادی به یک هدف مهم در ایلات واقع در فلسطین اشغالی خبر داد.

جوان آنلاین: مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که مجاهدان ما در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر در غزه و در حمایت از مردم این باریکه و همچنین در پاسخ به حمله به پایگاه حشد الشعبی به یک هدف مهم در ایلات اشغالی حمله پهپادی کرده‌اند.

ساعتی پیش ابوآلاء الولائی دبیرکل جنبش مقاومت کتائب سیدالشهدا عراق بامداد شنبه به انفجار در یک پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق واکنش نشان داد و تهدید کرد که حتما به این حمله پاسخ داده می‌شود.

سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) بامداد امروز (شنبه) در بیانیه ای وقوع انفجار در پایگاه نظامی کالسو واقع در شمال استان بابل را تائید کرده بود.

در بیانیه بسیج مردمی عراق آمده است: انفجاری در مقر نیروهای حشد الشعبی در پایگاه نظامی کالسو در منطقه المشروع در شمال استان بابل رخ داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بلافاصله تیم تحقیقاتی در محل حاضر شد و این انفجار خسارات مادی برجای گذاشته و شماری نیز زخمی شدند که پس از تکمیل تحقیقات اولیه جزئیات این انفجار متعاقبا اعلام خواهد شد.

در همین رابطه مدیر دفتر المیادین در بغداد گزارش داده که این حملات تجاوزکارانه ورودی اصلی پایگاه کالسو، یک گاراژ خودرو و دو دفتر نیروهای حشد الشعبی را هدف قرار داده و شدت حملات قوی بوده است.

وی همچنین گفته که این مقر حشد الشعبی با سه حمله مورد هدف قرار گرفته است و حداقل ۳ نفر مجروح شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار