کد خبر: 1224920
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱

جوان آنلاین: محمد ایمانی مطلبی با عنوان انفجار شدید پرتابه اسرائیل در عمق اسرائیل را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد:

پرتابه اسرائیل هر چه بود -کوادکوپتر پیتزا بر، یا موشک اسپارو و راکس- به شدت منفجر شد، اما در اسرائیل نه در ایران. چنان که سیاستمداران صهیونیست را به جان هم انداخته است.

وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو، عنوان «مسخره» را به این عملیات داده و یائیر لاپید، رئیس جریان اپوزیسیون دولت در واکنش به توئیت بن گویر پاسخ داده: هیچ وقت تا الان یک وزیر در کابینه امنیتی چنین لطمه سنگینی به امنیت کشور، وجهه و جایگاه آن نزده بود. بن گویر با یک پیام یک کلمه‌ای نابخشودنی توانست اسرائیل را از تهران تا واشنگتن، تمسخر و شرمنده کند.

منوشه امیر تحلیلگر صهیونیست هم می‌گوید: با توجه به شرایط و همه محدودیت‌ها، این همه آن چیزی بود که اسرائیل می‌توانست انجام دهد؛ ما نمی‌توانیم همزمان در چند جبهه بجنگیم! اسموتریچ و بن‌گویر از این حمله اسرائیل ابراز ناخرسندی کردند؛ من هم نظرم همین است، جواب اسرائیل هم‌سطح با حمله ایران نبود؛ اما اسرائیل اولویت‌های دیگری از جمله غزه و حزب‌الله لبنان دارد که می‌توانند اسرائیل را فلج کند.

شده حکایت همان داستان طنز معروف، و شلیک توپخانه‌ای که قرار بود در سرزمین حریف منفجر شود و تلفات بگیرد، اما خود توپ هنگام شلیک منفجر شد و از سربازان خودی تلفات گرفت!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار