کد خبر: 1220420
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
وحید مرادی هرگونه مهندسی انتخابات فدراسیون والیبال و استفاده از امکانات این فدراسیون جهت تبلیغ و لابی کردن را تکذیب کرد
اشرف رامین 

جوان آنلاین: وحید مرادی هرگونه مهندسی انتخابات فدراسیون والیبال و استفاده از امکانات این فدراسیون جهت تبلیغ و لابی کردن را تکذیب کرد. مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال در حالی روز شنبه برگزار می‌شود که مانند همیشه بحث‌هایی در خصوص لابی یک نامزد خاص و مهندسی انتخابات به سود او سر زبان‌ها افتاده است. محمود افشاردوست، پیمان اکبری، سیدمیلاد تقوی، محمد منصوری و امیرحسین منظمی پنج نامزد تأیید صلاحیت شده هستند. چهار نفر از این نامزد‌ها در نامه‌ای اعتراضی به وزارت ورزش ادعا کرده‌اند تقوی، دبیر پیشین فدراسیون از امکانات فدارسیون برای موفقیت در انتخابات استفاده می‌کند. همچنین ناصر میرفخرایی، عضو و سخنگوی هیئت‌رئیسه و کمیته فنی فدراسیون به خاطر همین مسائل از سمتش استعفا داد. با این‌حال سرپرست فعلی فدراسیون ادعا‌های مطرح شده را رد می‌کند. 
مرادی با اشاره به حضور بازرس وزارت ورزش در فدراسیون و بررسی دقیق روند انتخابات گفت: «چهار نفر از کاندیدا‌های محترم هفته گذشته به وزارت ورزش رفته و بابت اینکه یکی از کاندیدا‌ها از امکانات فدراسیون برای تبلیغ و رایزنی با اعضای محترم مجمع استفاده می‌کند، شکایت کرده بودند. سه نفر از آن چهار کاندیدای عزیز کارمند وزارت ورزش و مأمور به فدراسیون هستند و حقوقشان را از فدراسیون والیبال دریافت می‌کنند. اکثر روز‌های هفته هم در فدراسیون و محیط والیبال حضور دارند و در مواجهه با اعضای مجمع رایزنی و لابی می‌کنند، اما اینکه تأکید صرفاً روی حضور یک نفر از کاندیدا‌ها در فدراسیون داشتند، صحیح و منصفانه نبود. شکایت آن‌ها باعث شد اسبقیان معاونت وزارت دستور پیگیری موضوع را به بازرسی بدهد. نماینده بازرسی هم طی دو روز در فدراسیون مستقر شد و در نهایت مدارک و شواهدشان در قالب یک گزارش مبنی بر عدم سوء‌استفاده یا تخلف، تقدیم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان شد.» 
مرادی با اشاره به اینکه تقوی به مرخصی رفته است در ادامه به ایسنا گفت: «هرچند بازرس محترم تخلفی را در مورد حضور میلاد تقوی که کارمند رسمی فدراسیون است و از سوی داورزنی رئیس وقت فدراسیون ابلاغ مشاور داشت مشاهده نکرد، اما از او درخواست شد برای پرهیز از شائبه‌های احتمالی تا برگزاری مجمع عمومی از حضور در فدراسیون خودداری کند. تقوی هم با احترام این توصیه را پذیرفت و با درخواست مرخصی استحقاقی، فدراسیون را تا برگزاری مجمع ترک کرد.»
 سرپرست فدراسیون همچنین از فیلمبرداری جلسه با هیئت‌های استانی، باشگاه‌ها و کارشناسان برای جلوگیری از حواشی خبر داد: «برای اینکه شائبه مهندسی انتخابات پیش نیاید از همکاران روابط‌عمومی خواستم یک دوربین داخل اتاق بگذارند و از ابتدای ورود و طول جلسه تا لحظه‌ای که اتاق را ترک می‌کنند، فیلمبرداری کنند. وقتی دوستان از اینجا به محل اقامتشان در هتل رفتند، ظاهراً همه کاندیدا‌ها آنجا رفته و با آن‌ها صحبت و لابی کرده بودند.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار