کد خبر: 1210234
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
نماینده ولی فقیه در سپاه:

جوان آنلاین: نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز دشمنان ما بیش از هر زمان دیگری افول یافته و ذلیل شده‌اند اظهار کرد: تنها با فهرست کردن فتنه‌های دشمنان در این چهار دهه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران به مجاهدت‌های معجزگون یاوران انقلاب پی خواهیم برد.
به گزارش سپاه نیوز حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع نخبگان و پیشکسوتان بسیجی، از ماه رجب به عنوان مقدمه همنشینی با خدا، مبدأ تحول و تمرین بندگی نام برد و با بیان اینکه به رغم فراز و نشیب‌ها، انقلاب اسلامی هیچ گاه متوقف نشده است گفت: با راهبری و هدایت‌های حکیمانه امامین انقلاب اسلامی و مجاهدت و جانفشانی‌های صورت گرفته، انقلاب اسلامی ایران طی این چهار دهه از چالش‌ها، فتنه‌ها و مخاطرات مقتدر و سربلند بیرون آمده است.
وی با بیان اینکه امروز دشمنان ما بیش از هر زمان دیگری افول یافته و ذلیل شده‌اند اظهار کرد: تنها با فهرست کردن فتنه‌های دشمنان در این چهار دهه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران به مجاهدت‌های معجزگون یاوران انقلاب پی خواهیم برد.
حاجی صادقی زمینه‌سازی نهضت ظهور را از رسالت‌های مهم انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: امروز حضور و نقش آفرینی مؤثر پیشکسوتان در صفوف دفاع از انقلاب اسلامی خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است. وی تقویت ایمان، اعتقاد و انگیزه را از مصادیق بارز جهاد تبیین برشمرد و اظهار کرد: مهم‌ترین عامل کسب توفیقات فردی، اجتماعی و سیاسی اتصال هرچه بیشتر به خدا است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار