کد خبر: 1207276
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان با اشاره به از بین رفتن ابزار‌های قدرت رژیم صهیونیستی، گفت که، کشور‌های مستکیر، در برابر جوامع مقاوم، از بین خواهند رفت.

جوان آنلاین: «ابراهیم امین السید» رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان تأکید کرد که وضعیت قبل از هفتم اکتبر برای صهیونیست‌ها دیگر مانند وضعیت بعد از آن نیست؛ «زیرا عملیات طوفان الاقصی تمامی اهرم‌های قدرت و حمایتی این رژیم را از بین برد».

به گزارش فارس، روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارانوت چهارشنبه گذشته در خصوص وضعیت بحرانی اسرائیل نوشت: ارتش اسرائیل در هفته‌های اخیر از پنتاگون برای تقویت سامانه نیروی هوایی خود در جنگ غزه، درخواست داده تا بالگرد‌های آپاچی بیشتری را در اختیار تل‌آویو قرار دهد، ولی واشنگتن درخواست اسرائیل برای به دست آوردن جنگنده‌های آپاچی بیشتر را رد کرد.

السید در پاسخ به این پرسش که «شورای امنیت چه زمانی اسرائیل را محکوم خواهد کرد»، گفت: «خودِ این شورا، به اسرائیل عوامل قدرت و حمایت را داده است تا مورد رسیمت قرار گیرد و به یک واقعیت حقوقی بدل شود و بخشی از منطقه [خاورمیانه]باشد».

پایگاه خبری العهد به نقل از این مقام حزب الله گزارش داد، کشور‌های مستکیر، هر اندازه که قدرت نیز داشته باشند، در برابر جوامع مقاوم، از بین خواهند رفت.

«آمریکا و جامعه بین‌الملل، حزب، مقاومت و شهدا را تهدیدی برای رژیم‌های مستبد خود می‌دانند. آمریکا، یک کشور غیر قانونی است؛ زیرا سرزمین دیگری را اشغال کرد و حکومت خود را در یک سرزمین غصبی برپار کرده است، ولی این حکومت هم از بین خواهد رفت». این، اظهارات پایانی السید درباره آمریکا و اشغالگری این کشور است.

به گفته کارشناسان، ایالات متحده پس از جنگی که اسرائیل در غزه به راه انداخت، در ترسیم چهره‌ای از خود به عنوان مدافع متحدانش در جهان ناکام ماند و تداوم این روند می‌تواند باعث فروپاشی امپراتوری آمریکا شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار