کد خبر: 1200787
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
سری دوم برنامه تلویزیونی «محفل» با همت مرکز نهضت و همکاری شبکه ۳ سیما در حال تولید است و ماه رمضان از این شبکه پخش خواهد شد.

سری دوم برنامه تلویزیونی «محفل» با همت مرکز نهضت و همکاری شبکه ۳ سیما در حال تولید است و ماه رمضان از این شبکه پخش خواهد شد.
در بین برنامه‌های مناسبتی برنامه «محفل»، پدیده تلویزیون در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ بود، برنامه‌ای که بسیاری از مخاطبان، خصوصاً کودکان و نوجوانان را به حفظ و تلاوت قرآن علاقه‌مند کرد. پیمان جبلی، رئیس صداوسیما در گفت‌وگویی این برنامه تلویزیونی را نوآورانه و در جهت گام‌های تحولی رسانه ملی دانست. مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در خبری اعلام کرده که سری دوم برنامه تلویزیونی «محفل» با همت این مرکز و همکاری شبکه ۳ سیما در حال تولید است و ماه رمضان از این شبکه پخش خواهد شد.
حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق، کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی برنامه «محفل» بودند که به عنوان بزرگ‌ترین برنامه قرآنی تلویزیون با میزبانی از قاریان، حافظان و استعداد‌های برتر قرآنی ایران و جهان با اجرای رسالت بوذری از قاب شبکه ۳ سیما پخش می‌شد. همچنین قرار است برنامه بزرگ تلویزیونی محفل با حضور چهره‌های بین‌المللی قرآنی به میزبانی اراکی‌ها، چهارشنبه هشتم آذرماه ساعت ۱۹ در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شود. در این برنامه که با اجرای نجم‌الدین شریعتی برگزار می‌شود چهره‌های بین‌المللی قرآنی با حضور داوران برنامه تلویزیونی محفل به اجرای برنامه خواهند پرداخت. این برنامه به صورت زنده از شبکه ۳ سیما، قرآن و شبکه استانی آفتاب پخش خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار