کد خبر: 1197685
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه امروز ما روز شلوغی را در فرمانداری‌های مراکز استان و ستاد انتخابات کشور تجربه کردیم، گفت: در مجموع ۴۹۱ نفر ثبت‌نام خود را در انتخابات مجلس خبرگان نهایی کردند.

جوان آنلاین: محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور امشب (شنبه، ۲۰ آبان‌ماه) در بخش خبری ساعت ۱۹ شبکه خبر سیما، با بیان اینکه امروز ما روز شلوغی را در فرمانداری‌های مراکز استان و ستاد انتخابات کشور تجربه کردیم، گفت: مجموعاً تا این لحظه ۴۹۱ نفر ثبت‌نام خود را در انتخابات مجلس خبرگان نهایی کردند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور افزود: البته هنوز داوطلبان در برخی از فرمانداری‌های ما حضور دارند چرا که قبل از ساعت ۱۸ به فرمانداری‌ها مراجعه کرده بودند و به همین جهت، ما براساس قانون می‌بایست ثبت‌نام نهایی این عزیزان را انجام دهیم.

وی ضمن اشاره به استان‌های پیشرو در ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: براساس میزان استقبال، ۱۰ استان پیشرو را اشاره می‌کنم؛ قم، هرمزگان، ایلام، قزوین، یزد، آذربایجان غربی، زنجان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و تهران.

اسلامی ادامه داد: همه مدارک و داده‌هایی که نزد وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها قرار دارد، امشب و در نهایت فردا در اختیار شورای نگهبان قرار خواهد گرفت و فرآیند‌های بعدی از طریق این شورا دنبال خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار