کد خبر: 1188741
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
همزمان در سراسر کشور
سهیلا سعیدی

 

به گزارش جوان آنلاین از خراسان شمالی، سازمان ملی استاندارد ایران در راستای بررسی میزان موفقیت خود در تحقق وظایف و ماموریت های قانونی و شناخت نگرش اقشار مختلف جامعه نسبت به نشان ملی استاندارد با همکاری مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی(ایسپا)، میزان اعتماد عمومی مردم نسبت به نشان استاندارد را از طریق اجرای طرح افکارسنجی در سراسر کشور، مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهد.

این طرح از روز دوشنبه سوم مهر ماه به صورت هم زمان و حضوری در میادین مراکز استان ها، شهرستان ها و روستاها ( در 31 استان کشور) آغاز شده است.

محمد خوران سرپرست اداره کل استاندارد خراسان شمالی با اعلام این خبر اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد ایران برای تامین ایمنی و سلامت هموطنان و همچنین ارتقا کیفیت محصولات و خدمات فرآیند پیچیده ای را راهبری می کند که نشان استاندارد ماحصل نتیجه نهایی این تلاش می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر نشان استاندارد برروی کالاهای موجود در بازار به سامانه پیامکی 10001517، بصورت رایگان از اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد آن اطمینان حاصل کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار