کد خبر: 1182908
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران استان سمنان از پرداخت 871 میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در راستای فرامین مقام معظم رهبری و اجرایی شدن قانون جوان‌سازی جمعیت به واجدین شرایط در شهرستان‌های هشتگانه استان سمنان خبر داد.
مرتضی داودی

به گزارش جوان ،شهریار سکوتی به مناسبت روز بانکداری اسلامی از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان پیشرو در کمک به اجرای قانون جوان‌سازی جمعیت نام برد و اظهار کرد: امسال به ۲۶۹ جوان ۴۲۲ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در شهرستان‌های هشتگانه استان پرداخت شده است.علاوه بر این در پنج ماهه امسال نیز ۸۹ نفر از زوج های جوان بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج دریافت کردند.

وی همچنین از پرداخت ۴۹۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در استان خبر داد و افزود: ۱۹۹ میلیارد ریال طی یک سال اخیر به خانواده هایی که صاحب فرزند شدند پرداخت شده است. ضمن اینکه در ۵ ماهه امسال نیز ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری به  ۱۳۹ نفر به واجدین شرایط در استان پرداخت شده است.

سکوتی از تسریع در پرداخت تسهیلات در همه بخش‌ها و از جمله در این حوزه خبر داد و بیان کرد: در بحث تسهیلات ازدواج و فرزندآوری حتی یک متقاضی پشت صفی یا در صف انتظار نداریم.

وی با بیان اینکه ۱۰ بانک بزرگ کشور سهامدار اصلی بانک قرض الحسنه ایران هستند افزود: بانک قرض‌الحسنه ایران به منظور پشتیبانی و حمایت از مردم ،اقشار کم‌درآمد و توزیع عادلانه و اسلامی منابع ارزان قیمت ایجاد و مردم با سپرده گذاری در آن استقبال بالایی به آن نشان دادند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان سمنان رشد ۲۴۵ درصدی منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دولت سیزدهم را نمودی از توجه دولتمردان به بانکداری اسلامی ارزیابی و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با نگاه ویژه دولت، منابع این بانک در دولت آیت الله رییسی از ۵۸ همت به ۲۰۰ همت افزایش یافته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار