کد خبر: 1172345
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹
مسئول نمایشگاه‌های مصلای امام خمینی (ره) گفت: اجتماع بزرگ مادران و شیرخوارگان عاشورایی و آیین بزرگداشت مقام حضرت علی اصغر (ع) جمعه ۳۰ تیر برگزار می‌شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، هادی قبادی اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، جمعه ۳۰ تیرماه برابر با سوم محرم الحرام ۱۴۴۵ از ساعت ۸ تا ۹:۳۰ مجلس سوگواری حضرت علی اصغر (علیه السلام) در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و مداح اهل بیت علیه السلام سید محمود علوی در آن مرثیه سرایی می‌کند.

قبادی ادامه داد: ورودی‌های مصلی از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح باز می‌شود و شهروندان می‌توانند برای تردد از ورودی‌های شماره ۱۸ و ۱۹ در بزرگراه شهید سلیمانی، ورودی‌های شماره ۷، ۱۳، ۱۵ در خیابان شهید قنبرزاده و ورودی‌های شماره ۱ و ۳ در خیابان شهید بهشتی استفاده کنند.

وی افزود: علاوه بر این، همانند سایر برنامه‌های مصلی، ایستگاه مترو شهید بهشتی و ایستگاه مترو مصلای امام خمینی (ره) آماده خدمت‌رسانی هستند.

قبادی خاطرنشان کرد: همچنین پارکینگ عمومی شهید بهشتی نبش خیابان پاکستان، پارکینگ‌های شماره ۱۹ و ۲۰ در بزرگراه شهید سلیمانی، پارکینگ‌های شماره ۷ و ۸ در خیابان شهید قنبرزاده و پارکینگ چهل‌سرا برای خدمات‌رسانی به عموم مردم در نظر گرفته شده است.

وی گفت: خبرنگاران و عکاسان خانم برای پوشش این مراسم می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۵۳۱۰۰۰ روابط عمومی مصلی تماس گرفته و یا در روز مراسم با مراجعه به محل ستاد خبری در شمار یک مصلی کارت اصحاب رسانه را دریافت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار