کد خبر: 1163760
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
سهیلا سعیدی

به گزارش خبرگزاری جوان، خراسان شمالی در ارزیابی سال ۱۴۰۱مناطق مخابراتی، عنوان استان برتر در رشد رتبه سالیانه را کسب کرد. در آخرین ارزیابی سالیانه شرکت مخابرات ایران، مخابرات منطقه خراسان شمالی رتبه اول در بالاترین میزان رشد ارزیابی طی یک سال گذشته را کسب نمود.

در همایش تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات شرکت مخابرات ایران از مخابرات خراسان شمالی به عنوان استان دارای بالاترین میزان رشد سالیانه و رشد ۱۲ پله ای آن در ارزیابی شاخص‌های مختلف مناطق مخابراتی، کسب رتبه نهم کشوری و رتبه سوم در بین استانهای هم گروه تقدیر شد.

رسول علی اصغرپور مدیر مخابرات منطقه در این همایش طی سخنانی این موفقیت را حاصل تلاشهای ارزشمند و بی دریغ تمامی کارکنان و مدیران این مجموعه و همچنین حمایت‌های همه جانبه مدیران مخابرات ایران و مسئولان استانی دانست و با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در مخابرات خراسان شمالی، اظهار داشت: نتایج شاخص‌های ارزیابی نشانگر حرکت در مسیر درست بوده و خوشبختانه مخابرات استان از لحاظ حمایت‌های مالی ، فنی و مدیریتی دارای شرایط مساعد بوده و در یکی از بهترین دوران خود قرار دارد.

علی اصغرپور افزود: مخابرات منطقه با آگاهی کامل به لزوم ادامه راه با تمام توان و قدرت در سال جاری با داشتن دو هدف راهبردی و اساسی از جمله مسئله خودگردانی و اجرای طرح نهضت جهادی فیبرنوری(نجما)، سالی پرکار پیش رو داشته که امیدواریم با ایجاد هارمونی و هماهنگی بین حوزه های مختلف نگهداری و توسعه شبکه، حوزه مالی، منابع انسانی و ... شاهد سالی موفقیت آمیز در جهت پیشبرد اهداف عالی مخابرات و توسعه خدمات ارتباطی در منطقه باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار