کد خبر: 1090233
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
بیمه خبرنگاران در آذربایجان‌شرقی تسهیل می‌شود
مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌ شرقی با تاکید بر تسهیل بیمه خبرنگاران استان گفت:خبرنگاران عضو بسیج رسانه می‌توانند با پرداخت مبلغی در سال خدمات بیمه تکمیلی دریافت کنند.

جواد بیرام‌زاده، مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی  در نشستی با بانوان اصحاب رسانه اظهار کرد: طبق آمار استان، اکثریت جامعه خبری استان را بانوان خبرنگار تشکیل داده‌اند که این یک نقطه قوت و ظرفیت بزرگی است. 

وی با بیان اینکه خلاء جشمگیری در بخش مختص به امور بانوان در رسانه احساس می‌شد، افزود: در این خصوص بخش مستقل بانوان رسانه از سال‌ها پیش فعالیت خود را شروع کرده است ولی در دوره جدید از بانوان رسانه درخواست می‌کنیم تا بسیج رسانه را پایگاه و مامن خود دانسته و پای کار بیایند. 

مسوول بسیج رسانه استان ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع خانواده و نقش موثر زنان در این مبحث، از همه بانوان رسانه‌ای استان خواهشمندیم تا با انتشار، تولید محتوا و گزارش‌های اختصاصی در زمینه زنان، خانواده، تربیت کودک و غیره ما را یاری کنند. 

وی تصریح کرد: امکانات و شرایط برای جامعه رسانه با محدودیت‌ روبروست اما ما همه تلاش خود را برای ایجاد یک جامعه خبری پویا انجام می‌دهیم به طوریکه برای رفاه و ایجاد شادی بین اصحاب رسانه قراردادهایی با باشگاه‌های ورزشی- تفریحی و سازمان فنی و حرفه‌ای بسته‌ایم که به محض قطعیت به صورت عموم برای همه خبرنگاران اعلام خواهد شد. 

بیرام‌زاده با تاکید بر تسهیل بیمه خبرنگاران استان گفت:خبرنگاران عضو بسیج رسانه می‌توانند با پرداخت مبلغی در سال  خدمات بیمه تکمیلی دریافت کنند.

مسوول بسیج رسانه استان بیان داشت: بنده جایگاه ویژه‌ای برای بانوان جامعه خبری استان باز کرده‌ و نگاه وسیعی به ظرفیت این قشر دارم از این‌رو بسیج رسانه را مال خود دانسته و ایده‌پردازی کنند. 

وی اضافه کرد: دفتری مختص به بانوان بسیج رسانه استان در مجتمع ۲۹ بهمن تبریز اختصاص داده‌ایم که به مناسبت روز دختر افتتاح خواهد شد. 

بیرام‌زاده متذکر شد: ما نگاه تبعیضی به هیچ کدام از خبرنگارها نداریم و همه ظرفیت‌های بسیج رسانه برای همه اعضای بسیج رسانه است زیرا ما همه یک خانواده هستیم. 

وی در خاتمه درخواست کرد تا با تشکیل گروه‌های مجازی و اضافه کردن همه خبرنگارهای فعال استان، آنها را پای کار کشاند و بسیج رسانه استان نیز همه تلاش خود را برای تحقق این ایده‌ها خواهد کرد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر