کد خبر: 943266
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل در واکنش به خبر آزاد‌شدن واردات گوشی مسافری می‌گویند: واردات گوشی مسافری از قبل آزاد بوده و تغییری در روال موجود ایجاد نشده‌است.
به گزارش «فارس»، دیروز خبری از آزاد‌شدن واردات گوشی از دی‌ماه در رسانه‌ها منتشر شده‌است. این در حالی است که طبق کسب اطلاع فارس و بنابر آخرین اطلاعیه‌های رسمی گمرک و کمیته اجرای رجیستری واردات گوشی مسافری تا این لحظه در جریان است.
مهدی محبی، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی نیز در واکنش به خبر آزاد شدن واردات گوشی مسافری گفت: واردات گوشی مسافری از قبل آزاد بوده و تغییری در روال موجود ایجاد نشده‌است؛ حتی آزاد بودن واردات گوشی مسافری باعث اعتراض شرکت‌های واردکننده رسمی شد و معترض بودند که واردات گوشی مسافری، واردات رسمی را بدون صرفه کرده‌است.
ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی هم در واکنش به نقل قولی درباره آزاد‌سازی واردات گوشی مسافری از دی‌ماه گفت: واردات گوشی مسافری آزاد بوده و اکنون نیز هست.
وی در واکنش به نقل قولی درباره آزاد شدن ثبت سفارش گوشی موبایل گفت: ثبت‌سفارش گوشی موبایل مدتی پیش آزاد شده و واردکنندگان گوشی موبایل می‌توانند از ارز حاصل از ارز صادراتی برای واردات گوشی استفاده کنند.
وی در پاسخ به این سؤال که این موضوع جدید نیست و پیش از این اعلام شده، گفت: موضوع جدید نیست، اما تکرار این موضوعات به امیدواری به بهبود اوضاع کمک می‌کند.
درستی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است از هفته آینده ۶۰۰ هزار گوشی توقیفی عرضه شود، گفت: طبق گفته مسئولان گوشی‌های توقیفی بر مبنای ارز نیمایی محاسبه و توسط سازمان حمایت قیمت‌گذاری می‌شوند و باید توسط واحد‌های صنفی عرضه شوند، زیرا در شرایط اقتصادی فعلی مدتی است اوضاع آن‌ها بد است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار