کد خبر: 931596
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
فرمانده قرارگاه اربعین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: در حال حاضر وجود ویزای تقلبی تنها مشکل برخی از زائران اربعین حسینی در مرز‌ها است.

جوان‌آنلاین: سید مجید میراحمدی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه ستاد اربعین در این مرز افزود: در این جلسه تمامی تصمیم ها، طرح‌ها و برنامه‌های از پیش ابلاغ شده مرور شد.

وی اظهار کرد: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و مرزبانی در این جلسه و آنچه که ما در بازدید میدانی مشاهده کردیم، همه چیز حکایت از برنامه ریزی بسیار خوب و وجود اراده در انجام وظایف توسط همه دستگاه‌ها دارد.

میراحمدی تصریح کرد: خوشبختانه امروز شاهد وجود امنیت کامل، تسهیل امور زائران و انضباط و مدیریت خوب در مرز شلمچه هستیم که این مهم با همکاری تمام زائران محقق شده است.

فرمانده قرارگاه اربعین ستاد کل نیرو‌های مسلح یادآور شد: خوشبختانه آنچه در این مرز دیدم آنکه اشکالات و نواقصی که در سال‌های گذشته بود امسال با همکاری استانداری خوزستان و تمامی دستگاه‌ها آن اشکالات به نحو بسیار خوبی برطرف شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

میراحمدی گفت: یکی از مشکلاتی که امروز گزارش شد مربوط به روادید است که برخی از زائران ویزا‌هایی را که از سیستم معرفی شده دریافت کردند متاسفانه جعلی بوده و آنان را در مرز با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: امروز تنها مشکل گزارش شده همین است و بس؛ بنابراین از زائران می‌خواهیم که در دریافت روادید خود از مسیر‌های قانونی اعلام شده اقدام کنند و خارج ویزا تهیه نکنند و فریب افراد جاعل را نخورند، همراه داشتن گذرنامه نیز الزامی است.

فرمانده قرارگاه اربعین ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان داشت: امسال نسبت به سال گذشته با زائران کمتری که فاقد گذرنامه بودند مواجه هستیم و مشکل تنها روادید است که زائران در اخذ آن باید دقت بیشتری کنند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار