کد خبر: 931558
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در همه مرز‌ها پارکینگ عمومی دارای مجوز برای خودرو‌های شخصی تعبیه شده و با اختصاص ۴۰۰ هکتار، هیچ مشکلی در خصوص پارکینگ خودروی شخصی نداریم

جوان آنلاین: رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در همه مرز‌ها پارکینگ عمومی دارای مجوز برای خودرو‌های شخصی تعبیه شده و با اختصاص ۴۰۰ هکتار، هیچ مشکلی در خصوص پارکینگ خودروی شخصی نداریم

رزمایش ترافیک اربعین حسینی در مقر فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی آغاز شد.

سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه این رزمایش ترافیکی در جمع خبرنگاران به بحث حمل و نقل زائران پرداخت و اظهار داشت: توصیه پلیس به زائران این است که از سیستم حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و قطار استفاده کنند.

وی افزود: تعداد زیادی از زائران از خودروی شخصی خود برای عزیمت به مرز‌ها استفاده می‌کنند که متاسفانه خودروی خود را در جای مناسب پارک نمی‌کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: خوشبختانه در تمام مرز‌ها پارکینگ‌های عمومی دارای مجوز پیش‌بین شده و ۴۰۰ هکتار پارکنیگ تعبیه شده؛ بنابراین پارکینگ به اندازه کافی وجود دارد و نگرانی در این خصوص احساس نمی‌شود.

این مقام ارشد راهور ناجا به رانندگان توصیه کرد‌: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از مبدا تا مقصد حرکت کرده و وسیله نقلیه خود را از لحاظ فنی چک کنند تا مشکلی نداشته باشند؛ همچنین تجیزات و مدارک لازم از جمله گذرنامه و ویزا را نیز همراه خود داشته باشند.

سردار مهری با اعلام این مطلب که امسال در تعدادی از پارکینگ‌ها بر اساس تیر‌های روشنایی شماره گذاری انجام شده تا مالکان وسایل نقلیه برای پیدا کردن خودروی خود دچار مشکل نشوند، گفت: زائران عزیز محل پارکینگ خودروی خود را حتما یادداشت کنند تا هنگام برگشت دچار مشکل نشوند.

وی با تاکید بر این مطلب که امروز عمده نیرو‌ها در سراسر کشور به استان‌های هدف اعزام می‌شوند، اعلام کرد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مشکل ترافیکی نداشته‌ایم؛ برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا نظم و امنیت بی‌نظیری را در مسیر‌ها برقرار کنیم.

رئیس پلیس راهور ناجا در پاسخ به سؤالی در خصوص استقرار اتوبوس‌ها در استان‌های مرزی برای رساندن زائران به نقطه مرزی و همچنین بازگرداندن زائران از نقطه مرزی به پایانه‌ها، گفت: تعدادی اتوبوس برای این منظور پیش‌بینی شده است، در محور مهران به پایانه‌ها تعدادی اتوبوس برای جابجایی زائران پیش‌بینی شده و در برگشت برای رساندن زائران تا پایانه برکت تدابیر اندیشیده شده است؛ همچنین تعداد اتوبوس کافی برای مرز‌های شلمچه و چزابه مهیاست.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار