کد خبر: 930853
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در باب اهمیت سرود و جریان سازی لازم در این حوزه و تاثیرگذاری آن بر نسل جوان دبیرخانه جشنواره سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی برای چهارمین دوره متوالی فراخوان داد.
جوان آنلاين: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در باب اهمیت سرود و جریان سازی لازم در این حوزه و تاثیرگذاری آن بر نسل جوان دبیرخانه جشنواره سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی برای چهارمین دوره متوالی فراخوان داد.
این جشنواره که به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور برگزار می‌شود با هدف تغییر در موازنه‌های عرصه سرود و موسیقی مبتنی بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید سرود‌های انقلابی و بستر سازی و باز کردن دریچه‌های تازه در رویکرد هنرسرود و موسیقی و ارتقاء هنر موسیقی به سمت معنا و هدف‌های متعالی آغاز به کار کرده است.
محور‌های موضوعی این جشنواره عبارتند از: تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی، اردو‌های جهادی، بصیرت و میثاق امت با ولایت، مقابله با استعمار و استکبار جهانی و احیای هویت ایرانی – اسلامی، بسیج، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب اسلامی، ترور، دفاع مقدس، منا و مدافع حرم، استکبار ستیزی، انتفاضه فلسطین و جهانی سازی دفاع از آرمان فلسطین، اقتدار جهانی و امنیت ملی، الگوی پیشرفت ایرانی – اسلامی و فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس، سبک زندگی ایرانی – اسلامی و نقش مادران و همسران در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم و تداوم مقاومت و مبارزه با استکبار و موضوعاتی دیگر که به تفکیک در متن فراخوان که در سایت آوای بیداری قرار دارد ذکر شده است.
علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت انجام فرایند ثبت نام و ارسال آثار صرفا به سایت آوای بیداری به آدرس www.avayebidari.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر دبیرخانه جنشواره به شماره ۸۸۴۹۱۴۳۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.
آخرین مهلت ثبت نام و تکمیل فرم مربوطه و ارسال آثار تاریخ ۵/۹/۹۷ - بارگذاری آثار ارسالی و دریافت آراء مردمی در تاریخ ۵/۹/۹۷ تا ۵/۱۰/۹۷، اعلام نتایج مرحله اول و شروع آرای مردمی آثار منتخب مرحله دوم ۶/۱۰/۹۷ تا ۲۷/۱۰/۹۷ و برگزاری مرحله نهایی جشنواره از تاریخ ۲۵/۱۰/۹۷ تا ۲۸/۱۰/۹۷ خواهد بود.
داوری مرحله نهایی جشنواره به دو شیوه بر اساس آرای مردمی و هیات داوران بوده و از برگزیدگان جشنواره طی مراسم اختتامیه تجلیل خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار