کد خبر: 929577
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
جمعی از دانشجویان دانشگاه‌هاي تهران در اعتراض به تصویب لوایح مربوط به FATF و پیوستن كشورمان به این معاهده در مقابل دانشگاه تهران تجمع كردند.

جوان آ‌نلاین: جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران عصر امروز (جمعه 13 مهر 97) در اعتراض به تصویب لوایح مربوط به FATF و پیوستن کشورمان به این معاهده در مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند.

بنابراین گزارش این تجمع بعد از نماز جمعه عبادی-سیاسی تهران صورت گرفت.

دانشجویان معترض با سردادن شعارهایی همچون « ننگ ما ننگ ما مجلس بی درد ما» و « نماینده ملت

FATF خیانت» اعتراض خود را به نمایندگان حامی FATF نشان دادند.

همچنین دانشجویان پلاکاردها و دست نوشته هایی با خود همراه داشتند که روی آنها شعارهایی مانند « به شمن پیام قدرت دهید نه پیام ضعف»، « FATF یعنی تهران هم ناامن می شود، امروز اهواز؛ فردا تهران» و « از برجام عبرت بگیرید وCFT  را تصویب نکنید» نوشته شده بود.

برخی از دانشجویان هم با توزیع بروشور مردم علت اعتراض خود از پیوستن به FATF را برای مردم بیان کنند.

یکی از دانشجویان معترض در رابطه با برگزاری این تجمع به خبرنگار فارس گفت: با توجه به این که قرار است نماینده ها یکشنبه طرح cft رو تصویب کنند جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران با توجه به حساسیت ماجرا اقدام به اعتراض به این طرح در نماز جمعه کردند.

 

یکی از اعضای جنبش دانشجویی « نه به FATF» هم در این تجمع سخنرانی کرد و ابعاد مختلف لوایح FATF را برای نمازگزاران شرح داد و به برخی شبهات و توهین‌های جریان غربگرای مجلس پاسخ داد.

لازم به ذکر است، بسیاری از تشکل های دانشجویی در روزهای اخیر با ارسال نامه هایی از مسئولان و نمایندگان مجلس خواسته اند تا در مقابل پیوستن ایران به FATF بایستند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
با سلام . مسائل چند روز اخیر نشان داد که باید تلاش کنیم که با مکانیزه کردن گردش مالی، بدین صورت که کلیه گردش مالی (ریالی و ارزی) با کارت بانکی باشد . بانک مرکزی ایران نیز مانند بانک مرکزی کشورهای پیشرفته اسکناس ( ریالی وارزی )را در قالب سپرده ریالی وارزی در خزانه خود نگهداشته و مردم را هدایت کند فقط با کارت بانکی( ریالی و ارزی )مبادلات را انجام دهد . حال این مبادلات در داخل کشور باشد و یا در خارج از کشور .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
باید جلوی ورود و خروج چمدانی ارز به خارج کنترل شود . و گردش مالی کلا با کارت بانکی باشد . حال ایران باشد و یا خارج از ایران
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار