کد خبر: 917641
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
وزیر اطلاعات با اعلام اینکه یکی از سر تیم‌های قاچاق مواد مخدر در کشور به درک واصل‌شد، گفت: هر جایی که اسمی از مواد مخدر باشد؛ نیرو‌های اطلاعات مانند عقاب بر سر این افراد فرود می‌آیند.
جوان آنلاین: وزیر اطلاعات با اعلام اینکه یکی از سر تیم‌های قاچاق مواد مخدر در کشور به درک واصل‌شد، گفت: هر جایی که اسمی از مواد مخدر باشد؛ نیرو‌های اطلاعات مانند عقاب بر سر این افراد فرود می‌آیند.

حجت سید محمود علوی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان، افزود: باید ستاد وزارتخانه و صف یک هماهنگی باهم داشته باشند و ستاد بتواند با تعیین راهبرد نیاز‌ها را در نظر داشته باشد.

وی اظهار کرد: هر سه ماه یک‌بار جلسات مدیران کل استانی در استان‌ها برگزار و نیاز‌ها و مسائل مورد ارزیابی و جمع‌بندی قرار می‌گیرد.

وزیر اطلاعات گفت: معاونان؛ بازرسان و ستاد پشتیبانی نیز از استان‌های مختلف بازرسی کرده و بر این اساس به وضعیت اشرافیت پیدا می‌کند. تاکنون از همه استان‌های مرزی بازدید شده و در جریان امور آن‌ها قرارگرفته و در جمع کارکنان و مدیران توصیه‌های لازم به آن‌ها داده‌شده است.

علوی تأکید کرد: استان زنجان جزو نخستین استان‌های عمقی است که ما در جریان بازدید قراردادیم.

داعش دیگر در نقطه‌ای حاکمیت ندارد

وی بابیان اینکه داعش سرزمین را ازدست‌داده، ولی اسلحه را زمین نگذاشته است، گفت: داعش دیگر در نقطه‌ای حاکمیت ندارد؛ ولی فکر شیطانی آن در پی استقرار در یک جا و ضربه زدن به امنیت سرزمین‌های مسلمانان به‌ویژه ایران اسلامی است که به‌زعم خود عملیات فرماندهی مقابله‌ای با داعش را دارد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه اخیراً حزب دموکرات نیز تحرکاتی آغاز کرده و یک تیم آن‌ها آمده بود که حرکت‌هایی را داشته باشد، اما چند روز پیش دو نفر از این‌ها شناسایی و دستگیر شدند و عناصر آن‌ها و مرتبطان آن‌ها دستگیر شدند، گفت: برادر همین شخص دستگیر شده یک تیم چهار نفره را سامان داده بود که بروند سوریه و به مجموعه داعش بپیوندند که سران داعش به این‌ها گفته بودند که الان جهاد در ایران به هجرت از ایران مقدم‌تر است و این شخص در بین جریان‌های تکفیری به هلاکت رسیده بود درصورتی‌که در فضای مجازی این امر وارونه جلوه داده‌شده بود.

علوی ادامه داد: از آن‌ها خواسته بودند که در ایران اقدامات ضد امنیتی و تروریستی انجام دهند که ابتدا دو نفر و سپس هر چهار نفر دستگیر شدند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه یکی از سر تیم‌های قاچاق مواد مخدر در کشور به درک واصل‌شده است، گفت: در هر جایی که اسمی از مواد مخدر باشد؛ نیرو‌های اطلاعات عقاب مانند بر سر این افراد فرود آمده و آن‌ها را به کیفر جنایات خود می‌رسانند.

وی تصریح کرد: داعش هیچ لحظه‌ای از آسیب زدن به کشور درنگ نمی‌کند و در این میان در کشور هر زمان که غفلت کنیم از همان‌جا از دست داعش ضربه خواهیم خورد.

وزیر اطلاعات افزود: بچه‌های ما هوشیار بوده و منفذ‌ها را تحت نظر دارند و در همین چند روز اخیر یک تیم چهارنفره به محوریت فردی به نام «مرمزین» که این فرد برادری به نام حامد داشته در دعوای بین جیش‌الشام و جبهه النصره به هلاکت رسید. البته در فضای مجازی پر کردند که این شخص در زندان جمهوری اسلامی بوده کشته‌شده و یک فعال حقوق بشری بوده که البته این امر نادرست بود.

دشمن سنگر به سنگر عقب نشسته است

علوی یاد آور شد: با تدبیر مسئولان زیر نظر مقام معظم رهبری این گردنه نیز پشت سر گذاشته خواهد شد و اگر سیر ۴۰ سال گذشته را بنگریم ما در این مدت مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشتیم حالا حل‌شده یا نه. ولی در یک زمینه ما پیشرفت داشتیم که آن‌هم مواضع استراتژیک است. یعنی با مقایسه‌ای می‌توان فهمید که آن زمان ما کجا بودیم و امروز به کجا رسیدیم.

وی با تاکید بر اینکه ما در طول ۴۰ سال موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌ایم و در همین مدت جبهه مقاومت در اوج اقتدار قرارگرفته است؛ افزود: در طول این سالیان جمهوری اسلامی مرتب پیشرفت کرده و دشمن سنگر به سنگر عقب نشسته است و هر ترفندی که داشته دشمن آن را پیچیده است.

علوی با تاکید بر اینکه خدمت بی‌منت، یکی دیگر از رویکرد‌هایی است که در برهه کنونی باید سرلوحه کارهای‌مان قرار دهیم، گفت: هر چه بودجه کمتر باشد، به همان اندازه خدمت به مردم نیز سخت‌تر خواهد بود، اما این بدان معنی نیست که با این شرایط نتوان به مردم خدمت کرد.

وزیر اطلاعات افزود: ما باید بگردیم عامل مشکل را خودمان پیداکرده و تدبیر کنیم و آن را حل کنیم اگر هشدار‌های مقام معظم رهبری و رهنمود‌های ایشان را عملیاتی کنیم و با راهبرد‌های حساب‌شده نقشه راه درست داشته باشیم؛ دشمن نمی‌تواند کاری بکند.

علوی با بیان اینکه دشمن در مقابله با کشور بی‌نقاب وارده شده است، گفت: هرقدر ما جلوتر رفته و سنگر‌های بیشتری را تسخیر کرده‌ایم دشمن بی‌نقاب‌تر و برهنه‌تر به میدان آمده است، امری که قبلا در قالب نقاب صلح دوستی و حقوق بشری نمود داشت و هرقدر جلوتر رفتیم عرصه جنگ خودش را بیشتر نشان داد و امروز بیشترین نمود آن جنگ اقتصادی است.

خوداتکایی داخلی محور اصلی مبارزه با جنگ اقتصادی است

وی با بیان اینکه امروز جنگ دشمنان با نظام اسلامی در حوزه اقتصادی است، گفت: همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند:؛ خوداتکایی و توجه به پتانسیل‌های داخلی محور اصلی مبارزه با جنگ اقتصادی است.

علوی تاکید کرد: یکی از ضرورت‌های امروز، اهتمام به اقتصاد مقاومتی است که در این زمینه معتقدیم به اقتصاد مقاومتی توجه شده، اما به بند بند آن عمل نشده است.

وزیر اطلاعات افزود: بدخواهان نظام با سیاه نمایی‌های گوناگون در پی ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی هستند که با همدلی و اتحاد، نقشه شوم دشمنان همواره نقش بر آب شده است.

علوی مودت و همدلی بین مردم و مسئولان حول محور ولایت فقیه را رمز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: خوشبختانه دیدگاه‌ها در کشور به هم نزدیک است و این تحریم‌ها نخستین گردنه‌ای نیست که پیش پای ملت درآمده و پیش‌ازاین نیز ما به گردنه‌های بسیاری برای رسیدن به این جایگاه دست‌یافته‌ایم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار